Ingezonden persbericht


Rossana Kluivert stopt met The Class Company
Kinderen gaan voor, zegt ze in Kek Mama

Hoofddorp, 16-8-2011 - Rossana Kluivert stopt met The Class Company, het evenementenbedrijf dat zij runde met o.a. Anouk Smulders. In Kek Mama vertelt Rossana openlijk over haar drukke leven met Patrick Kluivert en de kinderen. 'Het is te veel om het te combineren en ik mis de mode.'

Rossana is een beschermende moeder, ze vertrouwt haar kinderen volledig maar de buitenwereld niet. Zo vertelt ze dat ze haar kinderen geregeld laat volgen door beveiligers en dat Shane bijna altijd met ze mee op reis gaat. Streng is ze zeker niet, op de kleine Shane is ze té verliefd om strenge regels te stellen. 'Hij is strontverwend.'

Geen gezoen
Patrick moet ze af en toe afremmen. 'Hij nodigt iedereen impulsief bij ons thuis uit. En ik heb een einde gemaakt aan het zoenen met fans. Samen op de foto oké, maar altijd maar dat gekus, dat moet over zijn.' Rossana vindt hem daarentegen een geweldige vader. En: hij bakt bijna elke avond een appeltaart!

Veertig honden
Rossana vertelt een zwak voor dieren te hebben. 'Het liefst neem ik alle zwerfhonden mee naar huis. Toen we in Lille woonden hadden we veertig honden rondlopen, achteraf belachelijk.' Nu zet Rossana zich in voor de de Abandoned Pets Foundation - een stichting die opkomt voorr honden die leven in slechte omstandigheden in landen als Portugal en Roemenië. Af en toe mag er nog wel een zwerver mee naar huis. Zo is het katje waarmee ze op de cover van Kek Mama staat een nieuwkomer in huize Kluivert.

3D cover
Rossana en zoon Shane prijken samen op de cover van Kek Mama, een wel héél speciale cover: met de bijgeleverde 3D bril zijn Rossana en Shane in 3D te bewonderen!

Het augustus/septembernummer van Kek Mama met Rosanna Kluivert in 3D (plùs extra modespecial) ligt vanaf 16 augustus in de winkel.

Over Kek Mama
Kek Mama is een maandelijkse lifestyle glossy voor vrouwen die naast moeder ook vrouw, vriendin, dochter of collega zijn. In de artikelen en interviews in Kek Mama staat de veelzijdigheid van het leven van deze vrouwen centraal. Aan de orde komen onderwerpen als relatie, psyche, mode & beauty, wonen, reizen, culinair en natuurlijk het gezin. Kek Mama heeft een oplage van 41.235 (HOI Q1) en verschijnt 12 keer per jaar. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (