Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Vernieuwd partnerprogramma van Kaspersky Lab gaat van start

Met speciale actie en focus op zakelijke beveiligingsoplossingen

Utrecht, 16 augustus 2011 - Het vernieuwde partnerprogramma van Kaspersky Lab is op 15 augustus 2011 van start gegaan. Dit programma voorziet in een verbeterde ondersteuning van de channel partners, waaronder uitgebreide training, speciale technische support en marketingondersteuning. Ter gelegenheid van deze start geeft Kaspersky Lab zijn partners voor de zakelijke markt met een speciale actie de mogelijkheid ¤250 aan waardecheques terug te ontvangen voor elke ¤1000 aan ingekochte producten.

"Met het vernieuwde partnerprogramma willen we onze partners en degenen die dat willen worden, helpen om de marktkansen zoveel mogelijk te benutten," zegt Martijn van Lom, Managing Director Kaspersky Lab Benelux. "Zo geven we partners uitgebreide marketingondersteuning en is er voor hen een trainingsprogramma opgezet via de Kaspersky University. Ook kunnen de zakelijke partners terecht bij een speciale technische support hotline en kunnen zij technische pre- en post-sales ondersteuning krijgen. Met onze speciale actie willen we dit allemaal een extra stimulans geven."

Uit onderzoek van Kaspersky Lab blijkt dat veel bedrijven een toename zien van het aantal cyberaanvallen op hun bedrijf en dat mede daardoor de vraag naar oplossingen, die netwerken, computers en mobiele apparaten van het gehele bedrijf beschermen, groeit. Dit biedt goede kansen en dat is ook de reden waarom Kaspersky de ondersteuning van zijn zakelijke partners op een hoger plan brengt.

Als extra stimulans loopt van 15 augustus tot en met 15 oktober 2011 een speciale actie waaraan de huidige partners kunnen deelnemen, maar ook resellers voor de zakelijke markt die nog geen partner zijn. Een deelnemer die in de actieperiode in totaal voor ¤1000 aan zakelijke Kaspersky-producten inkoopt, krijgt ¤250 retour in de vorm van Irischeques. Dat geldt voor iedere bereikte eenheid van ¤1000.

Kaspersky Lab Newsroom

Kaspersky Lab heeft een nieuwe online perskamer gelanceerd voor journalisten uit heel Europa: Kaspersky Lab Newsroom Europe (http://newsroom.kaspersky.eu). De perskamer is specifiek ontwikkeld om aan de meest voorkomende verzoeken van journalisten te kunnen voldoen. Zo kunnen journalisten via de portal eenvoudig product- en bedrijfsinformatie, facts & figures, artikelen, persberichten, afbeeldingen, video's en audiofragmenten en gegevens van PR-contactpersonen vinden en downloaden.

Over Kaspersky Lab

Kaspersky Lab, opgericht in 1997, is een internationaal softwarebedrijf dat geavanceerde oplossingen levert voor de beveiliging van bedrijfs- en thuisnetwerken tegen internetgerelateerde risico's als virussen, spam, hackers, crimeware, malware en spyware. De door Kaspersky ontwikkelde technologie wordt wereldwijd toegepast in producten en diensten van vooraanstaande IT-securitybedrijven.

Het hoofdkantoor van Kaspersky Lab is gevestigd in Moskou, Rusland. Daarnaast heeft het bedrijf regionale kantoren in onder andere de Benelux, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Polen, Roemenië, China, Japan, Zuid-Korea en de Verenigde Staten plus een wereldwijd netwerk van ruim vijfhonderd partners.

Voor meer informatie zie www.kaspersky.com/nl of www.viruslist.com voor het laatste nieuws over internetbeveiliging, alerts, analyses en nieuws, inclusief Kaspersky Virus Scanner.