Ingezonden persbericht


TomTom kiest LVTPR als haar Nederlandse pr-bureau

Bunnik, 19 augustus 2011 - TomTom, wereldwijd de toonaangevende leverancier van lokalisatie- en navigatieproducten en -diensten, kiest voor LVTPR (Lammers van Toorenburg Benelux PR) als communicatieadvies- en pr-bureau. TomTom Nederland heeft een pitch uitgeschreven en had als voornaamste doel een bureau te vinden, dat op een creatieve, resultaatgerichte en proactieve manier TomTom in haar dagelijkse PR-activiteiten te ondersteunen. Belangrijke eis was dat het bureau een combinatie van zowel online als offline middelen inzet. Na een selectie en een bureaupresentatie is voor LVTPR gekozen.

"We zijn zeer enthousiast om met LVTPR in zee te gaan", zegt Wouter Glaser, PR Manager Benelux en Zuid-Afrika bij TomTom. "In ons streven naar het versterken van onze positie als verkeersautoriteit en het positioneren van onze producten en diensten zochten we een partner die verstand heeft van de diverse kanten van het pr- en communicatievak. We zijn overtuigd geraakt door de ideeën die LVTPR presenteerde."

"TomTom is een prachtig bedrijf dat uitstekend past in ons klantportfolio", zegt Charly Lammers van Toorenburg, Managing Director van LVTPR. "We hebben ons gericht op een zorgvuldig opgebouwde strategie met geïntegreerde 'content creators', waarbij we alle kanalen en middelen inzetten, die voor TomTom belangrijk zijn. Kortom: een cross-mediale combinatie met originele ideeën, die samen een serieuze boodschap overbrengen naar de passende doelgroepen. Ik kijk uit naar een mooie en effectieve samenwerking."

###

Over LVTPR
LVTPR is een pr- en communicatieadviesbureau dat werkt voor ruim zeventig klanten in uiteenlopende sectoren in zowel de zakelijke als de consumentenmarkt. Vanuit vestigingen in Amsterdam, Brussel en Bunnik ondersteunt het bureau bedrijven in doelgroepgerichte communicatie: van strategie en concept tot en met de uitvoering en van traditionele media tot en met social media. Transparantie, professionaliteit, creativiteit en innovatie staan daarbij centraal. LVTPR werkt onder meer voor Eneco, Juniper Networks, Toyota, Oxxio, Monsterboard, Indesit Company, MEDION en Sonos. LVTPR is aangesloten bij Automotive PR, het wereldwijde pr-en communicatienetwerk voor de automotive-sector. Voor meer informatie: www.lvtpr.com.