Veiling Van Beusekom nu ook te delen via Twitter en Facebook


Enschede, 20110822 -- Van Beusekom schakelt Facebook en Twitter in om een zo breed mogelijk publiek op de hoogte te stellen van de online veilingen en vergroot daarmee zijn invloed. Sociale media zijn vanaf nu een onderdeel voor Van Beusekom en wie vanaf nu Van Beusekom volgt, ontvangt een tweet met een veilingen overzicht.

Via deze sociale media verspreidt een bericht zich in de regel razendsnel naar een grotere groep. 'Op deze manier wordt Van Beusekom bij nog meer mensen bekend', legt Robin Fritz namens Van Beusekom uit.  Met het inzetten van deze sociale media loopt Van Beusekom op dit moment voor op social media en marketing, en hoopt het dat het kopen op online veilingen meer gemeengoed wordt bij de mensen.

Daarnaast kunnen bezoekers van de veilingwebsite ook kavels die ze interessant vinden delen met hun eigen volgers. De bezoekers van de site zien bij de kavels kleine logo’s staan van Twitter en Facebook. Wie de betreffende kavel interessant vindt om te delen, kan zijn of haar Twittervolgers en Facebook-vrienden met een simpele muisklik op de hoogte brengen van deze kavel.

Sinds eind vorig jaar biedt Van Beusekom online verkoping ook aan in een mobiele versie. Deze versie is geoptimaliseerd voor smartphones en tablets. Dezelfde informatie en functionaliteit is beschikbaar, maar dan in een opmaak die optimaal is voor kleinere schermen en mobiel internet. Zo kan er altijd en overal gecheckt, geboden en gevolgd worden.

Beusekom.nl