Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

SEE VERKOOPT MEER DAN 40 MILJOEN TICKETS

Schiphol-Rijk, 6 september 2011. See Tickets Nederland bestaat dit jaar 20 jaar en heeft in die periode ruim 40 miljoen tickets verkocht.

See Tickets heeft vanaf haar oprichting in 1991, toen het nog de Phantom Phone heette, ieder jaar meer tickets verkocht. Alleen in het boekjaar 2009-2010 vond, door de crisis, een significante daling plaats. Maar in het afgelopen boekjaar heeft de ticketverkoop van See Tickets zich weer hersteld, ondanks het feit dat de markt van de ticketverkoop voor live-entertainment nog steeds flink onder druk staat.

Steeds meer Nederlandse consumenten weten See Tickets weten te vinden. Dat komt doordat See Tickets haar aanbod voortdurend blijft uitbreiden. Van musicals, familievoorstellingen, comedy, dance events , popconcerten en -festivals, beurzen, toneelvoorstellingen, ijsdansshows, tv-shows tot exposities. Er is vrijwel geen vorm van live-entertainment waar See Tickets geen tickets voor verkoopt.

Er worden tickets verkocht voor uiteenlopende producties als: Wicked, Body Worlds, Het Diner, When Harry met Sally, Apassionata, Libelle Zomerweek, The Voice of Holland, Derek Ogilvie, Hans Teeuwen, Jiskefet, Najib Amhali, Bavaria Open Air, Groots met een Zachte G, WE WILL ROCK YOU, The Queen Experience, David Guetta, Bloomingdale XXL, De Vrienden van Amstel Live!, The Rabo Champions Trophy, Holiday on Ice, Alice in Wonderland (K3), Soldaat van Oranje en Miss Saigon.

See Tickets is het grootste ticketingbedrijf van Nederland met een volume van ongeveer 4,5 miljoen tickets per jaar. See Tickets verkopt het breedste aanbod aan tickets voor musicals, jeugdvoorstellingen, cabaret, sportevenementen, festivals en popconcerten.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht