Maussen PR

PERSBERICHT

Azië-specialist 333TRAVEL viert groei met Facebookactie

10 jaar lang gratis vakanties naar Azië voor twee personen

Amsterdam, 6 september 2011 ­ Reisorganisatie 333TRAVEL, specialist in individuele reizen naar Azië, viert dit jaar haar tiende verjaardag. In een veelbewogen markt groeide de Azië-specialist het afgelopen decennium aanzienlijk. Dit succes wordt gevierd met een originele actie op Facebook. Deelnemers maken kans op tien jaar lang gratis vakanties naar Azië.

Doel van de actie is het onder de aandacht brengen van de Facebookpagina van de reisorganisatie bij Azië-liefhebbers. 333TRAVEL besteedt veel aandacht aan social media, waar de reisorganisatie haar kennis en passie over Azië tentoonspreidt.

De afgelopen tien jaar verlegde 333TRAVEL haar focus van enkel Thailand naar heel Azië. In een veelbewogen markt wist de reisorganisatie te groeien, door zich te specialiseren in online samen te stellen reizen naar Azië. 333TRAVEL vernieuwde haar portfolio met individuele rondreizen en exotische strandvakanties naar onder meer Bali, Thailand, Maleisië, Vietnam en de Malediven.

Frangken Tuhumena, commercieel directeur van 333TRAVEL, vertelt: "Wij merken dat steeds meer reizigers de behoefte hebben om zelf een reis naar Azië samen te stellen. Die reizen moeten aan persoonlijke wensen voldoen. Met onze passie en ervaring als Azië-specialist kunnen wij klanten inspireren en adviseren. Social media vormen daarbij een zeer belangrijke ontmoetingsplaats, zowel voor ons als voor onze klanten. Via deze kanalen kunnen wij iedereen die geïnteresseerd is in Azië informeren en blijven wij op de hoogte van de wensen van reizigers."

Vind de like in de kast

Om kans te maken op de hoofdprijs moeten deelnemers aan de Facebookactie de pagina www.facebook.com/333TRAVEL "liken". Daar is vervolgens een kast te zien, gevuld met Aziatische souvenirs. Tussen deze souvenirs is het welbekende "like"

pictogram verstopt, die deelnemers zo snel mogelijk moeten opsporen en aanklikken. Spelers krijgen twee pogingen. Wanneer zij het resultaat delen met vrienden via Facebook en Twitter verbetert hun score automatisch.

Gedurende zes achtereenvolgende weken wordt er wekelijks een nieuwe kast met Aziatische souvenirs op de actiepagina geplaatst, waarna iedereen weer een poging kan wagen. Deelnemers krijgen tijdens de actie dus maximaal twaalf kansen om de snelste tijd te klokken.

De actie start op dinsdag 6 september 2011 en eindigt op zondag 16 oktober 2011 om 00:00 uur. De winnaar wordt uitgenodigd op het hoofdkwartier van 333TRAVEL, waar de prijs wordt uitgereikt en een uitgebreide kennismaking met de reisorganisatie plaatsvindt.

Einde persbericht.


Noot voor de redactie (