Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Hilversum, 9 september 2011

Verkeerszender komt met unieke hitlijst voor en door automobilisten AutoWeek Carclassics Top 100 op Traffic Radio

Traffic Radio en AutoWeek introduceren een nieuwe hitlijst op de Nederlandse radio. De AutoWeek Carclassics Top 100 brengt een uniek overzicht van de 100 favoriete platen die automobilisten graag in de auto willen horen. De unieke hitlijst, die voortaan jaarlijks op Traffic Radio te horen zal zijn, wordt geheel door automobilisten zelf samengesteld. Vanaf 14 september kan op de websites www.trafficradio.nl en www.autoweek.nl worden gestemd op "de lekkerste platen" voor in de auto. De compleet samengestelde lijst wordt op 28 oktober van 9.00 tot 18.00 uur uitgezonden op Traffic Radio. "Luisteraars kunnen bij ons altijd al hun favoriete Carclassics voor in de auto aanvragen. De aanvragen lopen uiteen van het Filelied van André van Duin tot Traffic van DJ Tiësto en van de Dijk tot klassiekers van Queen. We komen dus echt met een unieke lijst vol verrassingen!", aldus Lars Schotanus van Traffic Radio.

Maarten Roomer, marketingmanager AutoWeek: "Voor ons is het logisch de krachten met Traffic Radio te bundelen, waar het gaat om informatie en entertainment. Onze nieuwsredactie verzorgt er al geruime tijd wekelijks het laatste autonieuws, deze nieuwe hitlijst is een interessante en leuke uitbreiding van de samenwerking. Ook al omdat we de cd met de Best Of van deze Carclassics Top 100 binnenkort bijsluiten in AutoWeek" AutoWeek en Traffic Radio

AutoWeek en Traffic Radio werken al vanaf de start van de verkeerszender samen. Zo brengt de redactie van AutoWeek elke dag op Traffic Radio het laatste autonieuws in een speciaal bulletin. Deze bulletins zijn ook via podcast te beluisteren en worden al meer dan 10.000 keer per maand gedownload. Traffic Radio
Traffic Radio, een initiatief van Eileen en Delta Lloyd, is in november 2008 gestart als het eerste Nederlandse (internet)radiostation dat zich volledig richt op de zakelijke reiziger. Het station speelt volledig in op de ontwikkeling dat steeds meer mensen radio luisteren via (mobiel) internet en op de verwachting dat iedereen in de toekomst ook over internet(radio) in de auto beschikt.

Traffic Radio wordt ondersteund door toonaangevende partners als Vodafone, NS, AutoWeek, Gulf, Park-line en TinQ.


---



Ingezonden persbericht