Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuw magazine: Leco's Choice
Leco van Zadelhoff krijgt eigen blad

Hoofddorp, 14-9-2011 - Het nieuwe beautymagazine 'Leco's Choice', een samenwerking tussen make-up en hairstylist Leco van Zadelhoff en glamourtijdschrift Beau Monde, zit vol handige tips, tricks en inspiratie op het gebied van beauty én lifestyle. Leco: 'Ik voel me zeer vereerd dat ik mijn eigen beautymagazine heb! Ik heb met veel plezier dit tijdschrift gemaakt en hoop dat het net zo inspirerend mag zijn voor de lezers, als dat het voor mij was om te maken.'

Leontine, Estelle & Daniëlle
Leco laat samen met 'zijn vrouwen' Leontine Borsato, Estelle Gullit, Daniëlle Oerlemans, Quinty Trustfull, Olcay Gulsen en Rochelle uit X-Factor de grootste beautytrends zien voor het najaar. De prachtige covermodellen worden door Leco omgetoverd tot fashion vixen, seventies babe of sixties mod lady. Ook legt de visagist in Beau Monde Leco's Choice stap voor stap uit hoe u beauty klassiekers als mooie rode lippen of een donkere smokey eye zelf kunt creëren. En verklapt hij wat volgens hem de mooiste wellness resorts ter wereld zijn.

Party dresscode
Een van de meest gestelde vragen aan Leco is wat een vrouw aanmoet voor een bepaald feestelijk event en wat een dresscode precies inhoudt. Dankzij de uitgebreide kledingetiquette voor iedere gelegenheid en een dossier over de aankomende feestdagen (welke cocktail drinkt u? Wat zet u uw gasten voor aan tafel? In welke outfit steelt u de show?) hoeft geen enkele vrouw nog een fashion faux pas te begaan!

Leco's Hotlist, najaar 2011
Leco geeft in zijn magazine in 'De Hotlist' de nieuwe must-haves en leukste evenementen van het seizoen. Een tipje van de sluier:
1. Python is een van de meest toonaangevende trends van Fall/Winter 2011, zeker als u een manicure met echte slangenhuid neemt. Deze Hollywood beauty look is nu ook in Nederland verkrijgbaar.
2. De top vijf van musthave winterse parfums, met bovenaan de wishlist de limited edition Chloé Shirley solide perfume medaillon.
3. U kunt Leco dit najaar ook vinden in Versailles en zijn favoriet in eigen land, het Groninger Museum, voor prachtige modetentoonstellingen met creaties van Karl Lagerfeld, Olivier Theyskens en Azzedina Alaïa.

De eerste editie van Leco's Choice is vanaf 15 september overal verkrijgbaar en kost ¤4,95. Leco
Leco van Zadelhoff (1968) staat bekend als Nederlands' meest bekende en succesvolle visagist en haarstylist. Leco vertegenwoordigt de absolute top in zijn métier en wordt daarom veelvuldig gevraagd als mooimaker van bekend Nederland. Zijn touch wordt door zijn cliënten liefdevol de 'lecolook' genoemd en ondertussen is Leco als dé Nederlandse beautyspecialist zelf ook een vertrouwd gezicht geworden in menig TV-programma. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, customer media, televisiezenders, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sinds 29 juli 2011 is Sanoma (67%) eigenaar van SBS Nederland, samen met partner Talpa (33%).

Het portfolio van Sanoma Media bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, Net5, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl, SBS 6, Startpagina.nl en Veronica magazine.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Met de toevoeging televisie kan nog meer worden ingespeeld op de multimediale behoefte van de consument en de adverteerder. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (