De Telegraaf Lanceert Voetbal App

Persbericht van Telegraaf Media Nederland

De Telegraaf lanceert vandaag haar gratis iPhone app waarmee voetballiefhebbers altijd en overal toegang krijgen tot alle belangrijkste voetbalcompetities ter wereld. De redactie van Telesport (de sportredactie van De Telegraaf) zet hiermee opnieuw een stap in het ontwikkelen van een hoogwaardige nieuwsvoorziening.

De app is vanaf vandaag beschikbaar voor iPhone en te downloaden in de appstore. Android gebruikers kunnen vanaf 14 september de app gratis downloaden in de Market.

De Telesport Voetbal App is een gebruiksvriendelijke applicatie met een uitgebreide mix van het laatste nieuws, live verslag en uitgebreide statistieken van meer dan 60 competities. De app is volledig naar persoonlijke voorkeur in te stellen. Met alerts op club- en competitieniveau wordt de gebruiker continu op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen.

Chef/coördinator Telesport.nl Twan Bovée. "De Telesport Voetbal App bedient onze lezers op hun wenken. Dankzij de persoonlijk in te stellen alerts zijn alle sportliefhebbers overal op de hoogte van het laatste nieuws van hun favoriete club of competitie. Of je nu thuis zit, onderweg bent, tijdens het werk, in de kroeg met vrienden of op vakantie met het gezin, je mist geen seconde van de voetbalwereld. Vooral de gedetailleerde statistieken, met de opstellingen en uitgebreide karakteristieken, geven het volgen van voetbal een extra dimensie. Telesport is altijd en overal dé bron."

De Telesport Voetbal App werd net zoals de Telesport Tour App ontwikkeld door Releaze. Maarten Mulder, Partner bij Releaze: "De Telegraaf verwent haar lezers wederom met het aanbieden van deze hoogwaardige voetbal app met live scores vanuit de hele wereld en gepersonaliseerd nieuws. De combinatie van actuele content, intuïtieve features en live sportdata bepaalt het succes van de app. Wij hebben deze App samen met de Telegraaf ontwikkeld met als doel dat iedere echte voetballiefhebber met een Smartphone deze app altijd als eerste raadpleegt. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. We zullen er dus voor zorgen dat de Voetbal App te allen tijde toonaangevend blijft, net zoals haar content"

Over De Telegraaf
De Telegraaf is één van de meest prominente en toonaangevende nieuwsmerken van Nederland met een unieke formule gebaseerd op de redactionele pijlers binnen- en buitenlands nieuws, sport, finance en entertainment. De Telegraaf brengt 24 uur per dag het laatste nieuws in print en digitale media. Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld dagelijks bereik van ruim 2,1 miljoen Nederlanders (Bron: NOM Print Monitor 2010-I/2010-II). In het weekend verschijnt bij de krant het gratis full colour magazine VROUW. Telegraaf.nl is met 293 miljoen pageviews en 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand (bron: STIR april 2011) één van de grootste nieuws sites van Nederland. DeTelegraaf HD iPad telt inmiddels 174.000 downloads. De mobiele site is in populariteit toegenomen en heeft per maand 680.000 unieke bezoekers en 49 miljoen pageviews. De Telegraaf heeft mobiele applicaties voor iPhone, Android, BlackBerry, Java en Windows. De Telegraaf is onderdeel van Telegraaf Media Nederland.

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van (video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

*
*
*

Links:
http://www.telesport.nl

Noot voor redacties


Telegraaf Media Nederland

Noot aan de reda ctie (

Razende Robot Reporter