UVIT gaat klantcontact optimaliseren met Tele’Train


AMSTERDAM, 20110922 -- Om haar ruim 4,2 miljoen klanten nog beter van dienst te kunnen zijn gaat Univé-VGZ-IZA-Trias, tweede zorgverzekeraar van Nederland, samenwerken met klantcontactspecialist Tele’Train. Onlangs zetten beide partijen een handtekening onder het contract met daarin als hoofddoelstelling het verder optimaliseren van het klantcontact. Belangrijk onderdeel van de overeenkomst is de implementatie van geavanceerde, specifiek voor klantcontact ontwikkelde software van Verint.

Conny de Zwart, directeur Klantenservice & Klachtmanagement, is verheugd met dit contract weer verdere stappen te kunnen maken op gebied van klantcontact: “Met de tooling van de door Tele’Train geleverde software suite van Verint zijn we beter in staat inzicht te krijgen in de manier waarop klanten onze dienstverlening ervaren, om daarmee  snel in te kunnen springen op hetgeen onze klanten van ons vragen. We staan te springen om samen met Tele’Train onze belangrijkste doelstelling, namelijk het optimaliseren van het contact met onze klanten, in korte tijd te gaan verwezenlijken”.

Jeroen van Hooff, algemeen directeur bij Tele’Train deelt de visie van UVIT: “We zijn er trots op om UVIT te helpen hun doelstellingen te bereiken waarbij we de gehele Workforce Optimization suite in de volle breedte met daarbij Workforce Mnagement, Quality Monitoring, Customer Feedback, Speech Analytics en E-Learning in korte tijd gaan neerzetten voor de vele honderden klantcontact medewerkers. UVIT is daarmee één van de meest vooruitstrevende bedrijven die de Verint software ten volle gaat benutten. We zijn daarom ook zeer blij met het vertrouwen wat UVIT ons heeft gegeven en geven hiermee richting aan de strategie om de software suite voor meer dan alleen het contactcenter neer te zetten.”




Over Univé-VGZ-IZA-Trias
Univé-VGZ-IZA-Trias is een van de grootste verzekeraars van Nederland. De verzekeringscombinatie telt ruim 4,2 miljoen zorgverzekerden en 800.000 schadeverzekerden. Univé-VGZ-IZA-Trias werkt zonder winstoogmerk en is met 150 vestigingen in het hele land dicht bij de klant.

Meer informatie:
http://www.uvit.nl

Over Tele'Train
Consumenten stellen hoge eisen aan organisaties. De loyaliteit van klanten neemt af en de ingezette ‘klantgerichtheid’ van organisaties heeft niet (meer) het gewenste succes. Organisaties zijn op zoek naar nieuwe en betere manieren om de communicatie met deze klant te optimaliseren om zo een nog beter rendement te behalen. Tele’Train is specialist en marktleider in het ondersteunen van organisaties als het gaat om klantcontact. Tele’Train realiseert resultaatverbetering door organisaties (mede) in te richten vanuit de werkelijke klantbeleving. Dankzij de mensgerichte aanpak en de best passende mix van advies, training&opleiding, software oplossingen en/of (interim)management biedt zij een (totaal)oplossing op maat. Tele'Train is actief in Nederland, België en Duitsland.
Meer informatie: www.teletrain.nl





Ingezonden persbericht