Gall & Gall gaat bijzondere samenwerking aan met WINELIFE

Persbericht van Dutch Media Uitgevers

Gall & Gall gaat bijzondere samenwerking aan met WINELIFE Vanaf half september voor het eerst twee publiekstijdschriften (WINELIFE en Jamie) te koop bij Gall & Gall winkels

Drankenspeciaalzaak Gall & Gall en tijdschrift WINELIFE hebben de handen ineen geslagen. Vanaf half september vindt men bij honderd geselecteerde winkels van Gall & Gall ook een tijdschrift voor wijnliefhebbers (WINELIFE) en een kookmagazine (Jamie). Met de verkoop van WINELIFE speelt Gall & Gall in op de toenemende vraag van consumenten naar toegankelijke informatie over wijn. Door de samenwerking tussen beide partijen kunnen wijnliefhebbers nu kennis maken met WINELIFE in een omgeving die perfect past bij het thema van het blad: wijn in al zijn soorten.

Gall & Gall:"WINELIFE en Jamie magazine zijn een aantrekkelijke aanvulling op ons drankenassortiment. Net als deze bladen willen wij een brede doelgroep inspireren om van elk moment een bijzonder moment te maken. Bovendien sluit het aan bij onze positionering als kadowinkel, deze bladen zijn leuk voor jezelf maar ook leuk om kado te geven."

WINELIFE is het tijdschrift dat wijnliefhebbers informeert en inspireert. WINELIFE is niet alleen voor insiders en fijnproevers, maar spreekt juist een breder publiek aan en maakt wijn toegankelijk. WINELIFE is anders en gedurfd en schudt het stof van de wijnfles! WINELIFE verschijnt 7 keer per jaar en werd in 2010 genomineerd voor Tijdschrift lancering van het Jaar.
Jamie magazine verschijnt 6 keer per jaar. Jamie biedt de beste ingrediënten voor verrassende recepten en smaakmakende reportages over de mooiste culinaire plekken ter wereld. Ook is er aandacht voor de maatschappelijke projecten en de missie van Jamie Oliver zelf om iedereen te laten ontdekken hoe lekker gezond eten is. Beide magazines zijn voor euro 5,95 verkrijgbaar.

Links:
http://winelifemagazine.nl



Razende Robot Reporter