Gall & Gall gaat bijzondere samenwerking aan met WINELIFE
Persbericht van Dutch Media Uitgevers
Gall & Gall gaat bijzondere samenwerking aan met WINELIFE
Vanaf half september voor het eerst twee publiekstijdschriften
(WINELIFE en Jamie) te koop bij Gall & Gall winkels
Drankenspeciaalzaak Gall & Gall en tijdschrift WINELIFE hebben de
handen ineen geslagen. Vanaf half september vindt men bij honderd
geselecteerde winkels van Gall & Gall ook een tijdschrift voor
wijnliefhebbers (WINELIFE) en een kookmagazine (Jamie).
Met de verkoop van WINELIFE speelt Gall & Gall in op de toenemende
vraag van consumenten naar toegankelijke informatie over wijn. Door de
samenwerking tussen beide partijen kunnen wijnliefhebbers nu kennis
maken met WINELIFE in een omgeving die perfect past bij het thema van
het blad: wijn in al zijn soorten.
Gall & Gall:"WINELIFE en Jamie magazine zijn een aantrekkelijke
aanvulling op ons drankenassortiment. Net als deze bladen willen wij
een brede doelgroep inspireren om van elk moment een bijzonder moment
te maken. Bovendien sluit het aan bij onze positionering als
kadowinkel, deze bladen zijn leuk voor jezelf maar ook leuk om kado te
geven."
WINELIFE is het tijdschrift dat wijnliefhebbers informeert en
inspireert. WINELIFE is niet alleen voor insiders en fijnproevers, maar
spreekt juist een breder publiek aan en maakt wijn toegankelijk.
WINELIFE is anders en gedurfd en schudt het stof van de wijnfles!
WINELIFE verschijnt 7 keer per jaar en werd in 2010 genomineerd voor
Tijdschrift lancering van het Jaar.
Jamie magazine verschijnt 6 keer per jaar. Jamie biedt de beste
ingrediënten voor verrassende recepten en smaakmakende reportages over
de mooiste culinaire plekken ter wereld. Ook is er aandacht voor de
maatschappelijke projecten en de missie van Jamie Oliver zelf om
iedereen te laten ontdekken hoe lekker gezond eten is. Beide magazines
zijn voor euro 5,95 verkrijgbaar.
Links:
http://winelifemagazine.nl
Razende Robot Reporter