Persbericht

Salesforce.com neemt Assistly over
Assistly is een pionier in de wereld van helpdesk-applicaties voor instant customer service

Utrecht, 22 september 2011 - Salesforce.com , de onderneming voor enterprise cloud computing (http://www.salesforce.com/cloudcomputing/), heeft Assistly overgenomen. Assistly is een instant customer service helpdesk gebouwd voor de cloud.

Assistly stelt kleine organisaties en startende bedrijven in staat om social customer service binnen enkele minuten op te zetten en aan te bieden. Met Assistly kunnen organisaties hun klanten service beheren en in real-time in contact komen met klanten binnen verschillende kanalen, inclusief Facebook, Twitter, Web chats, email en telefoon. Dit kan allemaal vanaf één gemakkelijk te gebruiken interface. Dit innovatieve bedrijfsmodel maakt het voor alle medewerkers eenvoudig om zo vaak mogelijk deel te nemen aan en in contact te komen met klanten. Dit is een van de redenen waarom Assistly wordt gebruikt door een aantal van de snelst groeiende organisaties ter wereld, zoals Instagram, Klout, One Kings Lane, Spotify en Square.

"Salesforce heeft meer dan tien jaar besteed aan het democratiseren van zakelijke applicaties in de cloud", zegt Marc Benioff, chairman en CEO bij salesforce.com. "De overname van Assistly borduurt voort op deze strategie en plaatst ons in het hart van de nieuwe trend van helpdesk-applicaties voor customer service. Op deze applicaties kan direct worden aangemeld en het bevat tevens zero-touch onboarding, hierdoor kan het potentiële bereik van de Service Cloud worden uitgebreid naar miljoenen bedrijven wereldwijd."

"Het doel van het starten met Assistly was om tools voor een responsieve customer support aan te bieden aan miljoenen kleine organisaties die het lastig vinden om in de huidige social world hun klanten te bedienen", zegt Alex Bard, CEO, Assistly. "Als onderdeel van salesforce.com en de Service Cloud kan Assistly een van 's werelds meest innovatieve customer service-applicaties blijven aanbieden en verbeteren. Voor onze klanten is dit een onverslaanbare combinatie."

Kijk voor het volledige Engelstalige persbericht op http://www.salesforce.com/company/news-press/press-releases/2011/09/110921.jsp