Ingezonden persbericht


Geachte heer Halkes,

De nieuwste editie van het BouwKennis Jaarrapport Nederland is beschikbaar. Dit jaarlijks terugkerende, zeer complete onderzoeksrapport over de Nederlandse bouwsector is onmisbaar voor bedrijven die doeltreffend willen inspelen op de wensen en gewoontes van hun afnemers én de laatste trends en ontwikkelingen uit de markt.

Het rapport biedt een compleet overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen jaar en brengt de verwachtingen voor de komende jaren in de bouw-, vastgoed- en installatiesector in kaart. Bij de opbouw van het rapport is ook dit jaar rekening gehouden met uw business- of marketingplan. Het rapport bestaat daarom uit de volgende drie hoofdthema's: Markt, Marketingmix en Trends & Ontwikkelingen. In laatstgenoemde thema komen dit jaar onder andere social media, duurzaamheid en conceptueel bouwen aan bod. Bestel het BouwKennis Jaarrapport Nederland en u heeft de blauwdruk voor uw marketingplannen in handen.

Uitgebreid aandacht voor:
Bouwproductie, bouwconjunctuur en bouwprognoses
Economische en demografische ontwikkelingen
De 5 marketing P's: Personeel, prijs, plaats, product en promotie Het oriëntatiegedrag van uw belangrijkste doelgroepen Wijzen van bestellen, leveren via DHZ-kanaal, afhalen versus bezorgen Methoden om de faalkosten terug te dringen
De kansen van duurzaamheid en energie
De ontwikkeling van social media en e-commerce
Utiliteitsbouw over tien jaar
Conceptueel bouwen

Vele beleidsmakers in de bouwkolom maken al jaren gebruik van dit rapport. Het BouwKennis Jaarrapport Nederland kost ¤ 595. Wilt u ook optimaal profiteren van de meest actuele markt- en marketinginformatie over de Nederlandse bouw-, vastgoed- en installatiesector? Bestel dan direct het BouwKennis Jaarrapport Nederland 2011/2012.