Telegraaf Media Nederland lanceert Publisher Trade Desk: AdAudience
Persbericht van Telegraaf Media Nederland
Vandaag lanceert Telegraaf Media Nederland haar eigen Publisher Trade
Desk / Adnetwerk genaamd AdAudience. Met AdAudience kunnen klanten op
basis van audience doelstellingen campagnes binnen en buiten het
netwerk van TMG inkopen om zo de gewenste consument te bereiken.
Hiermee zet Telegraaf Media Nederland een verdere stap qua
technologische innovatie waarbij de totale marketing doelstellingen van
de klant kan worden ingevuld. Het volledige netwerk van AdAudience
bereikt binnen het TMG netwerk maandelijks 63,2% van Nederland.
Marck Stockx, Sales Director Digitaal zegt hierover: "Klanten kunnen
bij Telegraaf Media Nederland terecht voor branding, bereik en respons
en kunnen hier de meest logische en effectieve combinatie in zoeken.
Hierdoor kunnen we de totale marketingdoelstelling van een klant
realiseren via één loket. Telegraaf Media Nederland biedt hiermee
klanten een totaaloplossing"
Naast premium online producten kan nu ook de optimale combinatie tussen
branding en performance worden gerealiseerd. Een team van specialisten,
onder leiding van Rein Vogel, Commercieel Manager, voorziet hierin en
ondersteunt de klant in het opzetten van een campagnestructuur om titel
en audience verkoop zo optimaal mogelijk in te zetten. Het afgelopen
jaar heeft Telegraaf Media Nederland gebruikt om kennis op te bouwen en
systemen in te richten en zo het netwerk voor de klant in te richten.
Omdat klanten steeds specifieker willen inkopen biedt AdAudience de
mogelijkheid om in te kopen op audiences, waarbij niet meer de titel
leidend is maar de doelgroep. Voorbeelden hiervan zijn: retargeting,
demografisch, geografisch en specifieke interesse gebieden.
"Met de lancering van AdAudience op basis van Appnexus technologie zet
Telegraaf Media Nederland een belangrijke nieuwe stap. Op het gebied
van verkoop van display werkt Telegraaf Media Nederland met Admeld en
door deze stap kan nu ook de inkoop van display volledig plaatsvinden
op basis van RTB. Door de kennis van de eigen bezoekers en het zoeken
van bereik binnen en buiten het eigen netwerk is TMG instaat om direct
de concurrentie aan te gaan met de huidige traditionele netwerken en
tradedesks" aldus Rein Vogel, Commercieel Manager.
Met haar websites, mobiele applicaties, crossmedia afdeling en
videoproductie bedrijf biedt Telegraaf Media Nederland haar klanten op
dit moment al een breed premium portfolio. Met de toevoeging van
AdAudience stelt Telegraaf Media Nederland de klant nog sterker
centraal en biedt de mogelijkheid om ook campagnes met een audience
doelstelling in te zetten. AdAudience beperkt zich niet tot het netwerk
van Telegraaf Media Nederland. AdAudience biedt ook de mogelijkheid om
door middel van reach extention in te kopen buiten het eigen
productportfolio.
Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep)
en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis
dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert
Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een
belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook
heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van
(video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete
mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar
zijn voor consument en adverteerder.
Links:
http://www.telegraafmedia.nl
Noot voor redacties
Telegraaf Media Nederland
Noot aan de reda
ctie (
Razende Robot Reporter