Linkbuilding en ondernemen - voorlopig nog geen succesverhaal

Persbericht van Linkbuilding Professional

Dat linkbuilding niet populair is bij de doorsnee ondernemer, dat is ondertussen wel bekend. Maar erkent de ondernemer het belang van linkbuilding eigenlijk wel? Linkbuilding en ondernemen - een opmerkelijke combinatie.

Het blijft een raar verhaal. Enerzijds is linkbuilding voor een ondernemer een onontbeerlijk instrument om hoog te scoren in Google en andere bekende zoekmachines. En anderzijds doet een ondernemer doorgaans nauwelijks iets aan linkbuilding. Dat is toch ronduit opmerkelijk te noemen. Linkbuilding is het populair maken van de eigen website middels het genereren van inkomende links vanaf externe webpagina's. De organisatie Linkbuilding Professional, die linkbuilding-activiteiten verzorgt voor de druk bezette ondernemer, constateert dat ondernemen en het verzorgen van je eigen linkbuilding een haast onmogelijke combinatie blijkt te zijn. Meer informatie over linkbuilding en dit merkwaardige fenomeen is terug te vinden in onderstaande alinea's of op de website
www.linkbuilding-professional.nl.

Linkbuilding is een ronduit suffe bedoening
In alle eerlijkheid: linkbuilding is best een duffe bezigheid. Ondanks dat het belang ervan alom wordt erkend, word je er niet vrolijk van. Het is tijdrovend, na een uurtje is het ronduit slaapverwekkend en direct resultaat levert het niet op. Nee, het nodigt niet uit om eens lekker een ochtend te gaan linkbuilden. Maar ondanks dat weet elke ondernemer dat linkbuilding te belangrijk is om er helemaal niets mee te doen. Tenslotte, goede linkbuilding zorgt ervoor dat zoekmachines de website een hogere status geven en dat daardoor een hogere positie wordt verkregen in bijvoorbeeld Google. Maar waarom doet de doorsnee ondernemer dan toch nauwelijks iets aan linkbuilding? Is linkbuilding dan te moeilijk? Nee, dat is het niet. Is linkbuilding nog steeds onbekend bij de ondernemer? Nee, waarschijnlijk ook niet. De reden is eigenlijk even simpel als gecompliceerd: goede linkbuilding kost te veel tijd en dat heeft de ondernemer niet. Een ideaal excuus om wederom niets aan linkbuilding te doen.

Ondernemer en eigenaar van Linkbuilding Professional Peter Kanters vertelt hierover: "Elke ondernemer zegt tegen zichzelf dat-ie vandaag toch echt iets aan linkbuilding gaat doen. En vervolgens komt er wederom niets van. Het blijft een terugkerend fenomeen. Het uitbesteden van linkbuilding is over het algemeen de meest logische en goedkoopste oplossing. Veel kleine bedrijven, zoals Linkbuilding Professional, verzorgen linkbuilding al voor een bedrag van 20 euro per uur. Er wordt gezorgd voor de benodigde links die je website hoger kunnen laten scoren in de zoekmachines. Je koopt als het ware nuttige links. En daar is helemaal niets mis mee. In die zin is het eigenlijk logisch om linkbuilding uit te besteden. Menig ondernemer heeft een hoger uurloon dan 20 euro. Je bent eigenlijk gek als je het niet uitbesteed en je jezelf vermoeit met je eigen linkbuilding."

Links:
http://www.linkbuilding-professional.nl



Razende Robot Reporter