Ingezonden persbericht


AD Benelux benoemt Marten van 't Hoff tot Marketingcommunicatie Coördinator

Oosterhout, 5 oktober 2011 - AD Benelux benoemt Marten van 't Hoff (43) tot Marketingcommunicatie Coördinator. Van 't Hoff maakt deel uit van het marketingcommunicatieteam van AD Benelux en is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de communicatie richting consumenten, grossiers en de AD Autobedrijven. Hij werkte voorheen bij KONI BV Holland, waar hij vijf jaar lang de functie van Area Sales Manager After Market bekleedde.

Van 't Hoff heeft veel ervaring in de automotive-branche. Zo was hij bij KONI BV, een fabrikant van schokdempers, verantwoordelijk voor het behalen van verkoopdoelstellingen in de automotive-markt. Daarnaast beheerde en ontwikkelde hij hier de afzetkanalen voor het bedrijf in Europa en leverde hij een bijdrage aan de ontwikkeling van producten, diensten en verkoopmethodes. Voordat hij bij KONI aan de slag ging, werkte Van 't Hoff vijf jaar voor JAMA Engineering BV, een fabrikant van sportuitlaatsystemen. Hier was hij Product Manager en verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitbouw van afzetkanalen, nieuwe markten en productgroepen.

"Ik ben zeer verheugd om bij een gerenommeerd bedrijf als AD Benelux aan de slag te gaan", zegt Van 't Hoff. "Deze stap is voor mij een enorme uitdaging en ik heb er dan ook veel zin in. Ik verwacht dat ik mijn ervaring in de autobranche kan inzetten om het internationale netwerk van AD Benelux nog verder te laten groeien."

Henk Kromhout, algemeen directeur van AD Benelux: "Van 't Hoff is een echte versterking van ons marketingteam. Met zijn brede expertise in de autobranche op zowel technisch als marketingvlak zijn we nog beter in staat om ons netwerk uit te breiden. Ik heb er alle vertrouwen in dat Van 't Hoff hier helemaal op zijn plaats is."

Over AD Benelux

AD Benelux is de op één na grootste distributeur van automaterialen, gereedschappen en equipment voor de Nederlandse en Belgische aftermarket. De centrale vestiging in Oosterhout (NL) draagt hierbij zorg voor de logistiek, helpdeskondersteuning, marketing en training. AD Benelux maakt deel uit van het Europees opererende AutoDistribution International (ADI). Het netwerk van ADI bestaat uit ruim 2.000 grossiervestigingen verdeeld over 27 landen. Voor meer informatie: www.adbenelux.com. Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht