CWS start nieuwe Campagne Serving you- Serving nature
Persbericht van CWS
Pers Informatie
CWS start nieuwe Campagne Serving you- Serving nature
CWS International is in 18 landen gestart met een grootscheepse
campagne onder de naam Serving you - Serving nature. Hiermee benadrukt
zij als Full-service dienstverlener dat de klant als altijd centraal
staat (...serving you) en dat daarbij wordt gestreefd naar een grote
verantwoording en betrokkenheid bij het milieu (...serving nature).
Voor deze campagne zijn nieuwe communicatiemiddelen ontwikkeld, die de
thema's dienstverlening, klant en natuur visueel versterken. De
campagne omvat o.a.een geheel nieuwe website, advertenties, brochures
en een nieuw design op de bedrijfswagens.
Met deze campagne combineert CWS technologische vooruitgang met
ecologische verantwoordelijkheid en wel op elk onderdeel in de service
cyclus. Zoals voorheen ligt de nadruk op hét duurzaamheidicoon: de
katoenen handdoekrol! Door gebruik te maken van een dergelijk product
wordt, gezien het totaal aantal CWS klanten in Europa, een enorme
hoeveelheid afval vermeden en water- en energieverbruik bespaard. Al
vanaf 1981 staan bij CWS Nederland duurzame middelen in alle eigen
wasserijen op de prioriteitenlijst; het quotum van hergebruikt water is
daardoor meer dan 77% en dat blijft nog steeds toenemen.
Serving you- Serving nature
Op de nieuwe website www.serving-nature.nl is gedetailleerde informatie
te vinden over de SYSN campagne compleet met beeldmerk en diverse
vrolijke visuals, hygiëne en milieucertificaten, persberichten, en
verder alle aspecten rondom de bedrijfsfilosofie.
De CWS filosofie
Toewijding en service houdt bij CWS in: zorg voor mens en milieu. 'Als
deel van de maatschappij is het zowel onze taak als onze plicht om
economische, ecologische en sociale leefomstandigheden te bevorderen.
Wij creëren duurzame waarden, verfijnen die voortdurend en leven ze na!
Met genoegen merken wij dat onze inzet impact heeft en dat er
waardering voor is. We zijn internationaal meerdere malen onderscheiden
voor onze duurzame projecten, bijvoorbeeld het Blaue Engel
milieukeurmerk voor onze katoenen handdoekrolsystemen (als enige in
Nederland), de Green Fleet Award van TÜV SÜD AG voor een bijzonder
milieuvriendelijke wagenpark en de Plus X award voor het beste product
van 2011. Onze bedrijfsdoelstelling is duidelijk: met economisch en
ecologisch gericht management en sociale betrokkenheid, leveren wij
onze bijdrage aan een schoon milieu, hoge milieunormen en de duurzame
ontwikkeling van de samenleving.'
Over CWS
CWS Nederland is een dochteronderneming van één van de internationaal
toonaangevende leveranciers van professionele en innovatieve
allround-oplossingen voor sanitaire ruimten en textieldiensten. Hiertoe
behoren o.a. de bekende CWS handdoek-, zeep- en geurdispensers,
innovatieve entreematten en milieuvriendelijke sensorkraanconcepten.
Alle diensten worden aangeboden via flexibele huur- en service
contracten. Klanten profiteren van de transparante kosten en
professionele allround dienstverlening, inclusief persoonlijk advies,
regelmatig onderhoud van de dispensersystemen, professionele
behandeling van de handdoekrollen, matten en kleding. Het hoofdkantoor
is gevestigd in Duitsland en maakt deel uit van de Haniel-groep. Haniel
heeft een totale verkoopsomzet van 27.4 miljard euro (boekjaar 2010),
heeft ongeveer 58.000 werknemers en is een van de succesvolste Duitse
familiebedrijven ter wereld is.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
Links:
http://www.serving-nature.nl
Bijlage:
* http://prs.perssupport.nl/load-file.do?download=true&uri=/1004/e1c5
3024-f8cf-11e0-a381-59d595e934ce.jpg&filename=sysn
frog-kleinkopie.jpg
* http://prs.perssupport.nl/load-file.do?download=true&uri=/1004/e1b6
14f3-f8cf-11e0-a381-59d595e934ce.jpg&filename=sysn
racoon-kleinkopie.jpg
Razende Robot Reporter