CWS start nieuwe Campagne Serving you- Serving nature

Persbericht van CWS

Pers Informatie

CWS start nieuwe Campagne Serving you- Serving nature

CWS International is in 18 landen gestart met een grootscheepse campagne onder de naam Serving you - Serving nature. Hiermee benadrukt zij als Full-service dienstverlener dat de klant als altijd centraal staat (...serving you) en dat daarbij wordt gestreefd naar een grote verantwoording en betrokkenheid bij het milieu (...serving nature). Voor deze campagne zijn nieuwe communicatiemiddelen ontwikkeld, die de thema's dienstverlening, klant en natuur visueel versterken. De campagne omvat o.a.een geheel nieuwe website, advertenties, brochures en een nieuw design op de bedrijfswagens.
Met deze campagne combineert CWS technologische vooruitgang met ecologische verantwoordelijkheid en wel op elk onderdeel in de service cyclus. Zoals voorheen ligt de nadruk op hét duurzaamheidicoon: de katoenen handdoekrol! Door gebruik te maken van een dergelijk product wordt, gezien het totaal aantal CWS klanten in Europa, een enorme hoeveelheid afval vermeden en water- en energieverbruik bespaard. Al vanaf 1981 staan bij CWS Nederland duurzame middelen in alle eigen wasserijen op de prioriteitenlijst; het quotum van hergebruikt water is daardoor meer dan 77% en dat blijft nog steeds toenemen. Serving you- Serving nature
Op de nieuwe website www.serving-nature.nl is gedetailleerde informatie te vinden over de SYSN campagne compleet met beeldmerk en diverse vrolijke visuals, hygiëne en milieucertificaten, persberichten, en verder alle aspecten rondom de bedrijfsfilosofie.

De CWS filosofie

Toewijding en service houdt bij CWS in: zorg voor mens en milieu. 'Als deel van de maatschappij is het zowel onze taak als onze plicht om economische, ecologische en sociale leefomstandigheden te bevorderen. Wij creëren duurzame waarden, verfijnen die voortdurend en leven ze na! Met genoegen merken wij dat onze inzet impact heeft en dat er waardering voor is. We zijn internationaal meerdere malen onderscheiden voor onze duurzame projecten, bijvoorbeeld het Blaue Engel milieukeurmerk voor onze katoenen handdoekrolsystemen (als enige in Nederland), de Green Fleet Award van TÜV SÜD AG voor een bijzonder milieuvriendelijke wagenpark en de Plus X award voor het beste product van 2011. Onze bedrijfsdoelstelling is duidelijk: met economisch en ecologisch gericht management en sociale betrokkenheid, leveren wij onze bijdrage aan een schoon milieu, hoge milieunormen en de duurzame ontwikkeling van de samenleving.'

Over CWS
CWS Nederland is een dochteronderneming van één van de internationaal toonaangevende leveranciers van professionele en innovatieve allround-oplossingen voor sanitaire ruimten en textieldiensten. Hiertoe behoren o.a. de bekende CWS handdoek-, zeep- en geurdispensers, innovatieve entreematten en milieuvriendelijke sensorkraanconcepten. Alle diensten worden aangeboden via flexibele huur- en service contracten. Klanten profiteren van de transparante kosten en professionele allround dienstverlening, inclusief persoonlijk advies, regelmatig onderhoud van de dispensersystemen, professionele behandeling van de handdoekrollen, matten en kleding. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland en maakt deel uit van de Haniel-groep. Haniel heeft een totale verkoopsomzet van 27.4 miljard euro (boekjaar 2010), heeft ongeveer 58.000 werknemers en is een van de succesvolste Duitse familiebedrijven ter wereld is.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

Links:
http://www.serving-nature.nl
Bijlage:
* http://prs.perssupport.nl/load-file.do?download=true&uri=/1004/e1c5 3024-f8cf-11e0-a381-59d595e934ce.jpg&filename=sysn frog-kleinkopie.jpg
* http://prs.perssupport.nl/load-file.do?download=true&uri=/1004/e1b6 14f3-f8cf-11e0-a381-59d595e934ce.jpg&filename=sysn racoon-kleinkopie.jpg




Razende Robot Reporter