Nederlandse Orde van Advocaten

Waarop vertrouwen: intelligentie of intuïtie?

Op 3 november presenteert NIMA tijdens het launch event van Customer Insights: intuïtieve intelligentie, interpretatie van data, toepassing, persuasion profiling en fact-based marketing. Doel is marketeers succesvoller maken en de grenzen van het speelveld laten zien. Een boeiende sessie met een bijzonder format!

Door marketeers onder meer aan te reiken van welke intelligence tools zij slim gebruik kunnen maken, wil NIMA hen succesvoller maken. Met het programma komen we tot de essentie van Customer Insights; een succesvolle ondernemer - die vooral op z'n intuïtie koerst, een fact-based marketeer - die gelooft in databases vol met concreet gedrag en een internationaal marktonderzoeker - die onderzoek ziet als business partnership en inzet op het vertalen van insights naar actie. Met daarbij een zestal succesvolle cases, die bedoeld zijn om voor ideeën en inspiratie te zorgen. Een spannende en informatieve sessie met een bijzonder format! Bruisend en boeiend!

Tijd 15.30 - 20.00 uur
Locatie Seats2Meet, Maarssen
Prijs EUR 150 (EUR 300 niet-leden)

Sprekers, programma en
inschrijven: http://www.nima.nl/inspiration/evenementen/marketingkalend er/evenement/de-essentie-van-customer-insights/

Waar

Seats to Meet, Maarsen

Wanneer

03-11-2011 - 15.30

Organisatie

NIMA

Contactpersoon

Manon Raissouni
020 503 93 48