Waarop vertrouwen: intelligentie of intuïtie?
Op 3 november presenteert NIMA tijdens het launch event van Customer
Insights: intuïtieve intelligentie, interpretatie van data, toepassing,
persuasion profiling en fact-based marketing. Doel is marketeers
succesvoller maken en de grenzen van het speelveld laten zien. Een
boeiende sessie met een bijzonder format!
Door marketeers onder meer aan te reiken van welke intelligence tools
zij slim gebruik kunnen maken, wil NIMA hen succesvoller maken. Met het
programma komen we tot de essentie van Customer Insights; een
succesvolle ondernemer - die vooral op z'n intuïtie koerst, een
fact-based marketeer - die gelooft in databases vol met concreet gedrag
en een internationaal marktonderzoeker - die onderzoek ziet als
business partnership en inzet op het vertalen van insights naar actie.
Met daarbij een zestal succesvolle cases, die bedoeld zijn om voor
ideeën en inspiratie te zorgen. Een spannende en informatieve sessie
met een bijzonder format! Bruisend en boeiend!
Tijd 15.30 - 20.00 uur
Locatie Seats2Meet, Maarssen
Prijs EUR 150 (EUR 300 niet-leden)
Sprekers, programma en
inschrijven: http://www.nima.nl/inspiration/evenementen/marketingkalend
er/evenement/de-essentie-van-customer-insights/
Waar
Seats to Meet, Maarsen
Wanneer
03-11-2011 - 15.30
Organisatie
NIMA
Contactpersoon
Manon Raissouni
020 503 93 48
Nederlandse Orde van Advocaten