Ingezonden persbericht


vente-privee.com, dé Europese shopping site, nu ook voor Nederlandse fashionista's

Pionier in online shopping events lanceert een nieuwe internationale website,

speciaal aangepast aan de Nederlandse markt

Parijs, Frankrijk, 3 november 2011

De uiterst populaire online shopping club, vente-privee.com, zorgt ervoor dat je niet meer de trein hoeft te pakken om in een wereldstad als Parijs te winkelen. Vanaf vandaag is het namelijk mogelijk om dit gewoon van achter je computer te doen. Op vente-privee.com kun je voortaan topmerken tegen onweerstaanbare prijzen aanschaffen. Een garderobe als een Parisienne ligt nu binnen handbereik!

Sinds de oprichting van vente-privee.com in 2001 door de flamboyante Jacques-Antoine Granjon heeft het bedrijf zich razendsnel ontwikkeld. Na grootse resultaten in thuisland Frankrijk - ooit werden er van een prestigieus merk 2500 horloges in minder dan een minuut verkocht - werd dit succesverhaal à la française uitgebreid naar andere landen. Waar het bedrijf ook besluit zich te vestigen, vente-privee.com weet steevast een grote schare trouwe fans aan te trekken. En na zeven Europese landen, een geplande lancering in de VS eind dit jaar, is het nu tijd voor de Nederlandse consument.

Hoe het werkt

vente-privee.com is veel meer dan een gewone winkel of website: het is een online community. Na gratis inschrijving met je emailadres krijg je toegang tot de verschillende sales. Maar blijf je email in de gaten houden, want daar gebeurt het. Voorafgaand aan iedere sale, die 3 tot 5 dagen duurt, ontvangen leden een online uitnodiging waarmee je je vrijblijvend kunt inschrijven voor het verkoopevent en waarmee je toegang krijgt tot de details - inclusief aantrekkelijk gefilmde trailers geproduceerd door vente-privee.com, hoge

kwaliteit zoomopties, uitgebreide product-omschrijvingen en de nieuwe, sterk gereduceerde verkoopprijs vergeleken met de originele prijs. De ruim 14 miljoen leden verspreid over acht landen in heel Europa wachten ieder verkoopevent in spanning af omdat ze weten dat grote merken op het gebied van mode, accessoires en huishoudelijke artikelen hun producten met 50 tot 70% korting op de website aanbieden. Mode blijft vente-privee.com's specialiteit maar zo zijn er in het verleden ook zwembaden, rozen, champagne of zelfs auto's verkocht.

Uniek concept

"vente-privee.com is uniek", zegt Jacques-Antoine Granjon, mede-oprichter en CEO. "Iedere dag is er wel een nieuw verkoopevent dat start. Dankzij 25 jaar ervaring en goede relaties met de grootste en bekendste merken ter wereld beschikken wij over een divers productaanbod van hoge kwaliteit dat zijn gelijke niet kent. Wij zijn zeer verheugd dat we dit aanbod nu ook met de Nederlandse consument kunnen delen."

Over vente-privee.com

vente-privee.com is een pionier en 's werelds nummer 1 op het gebied van online de-stocking events. Gespecialiseerd in de stockverkoop van merkkleding, organiseert de online shop exclusieve verkoopevents voor haar 14 miljoen leden. De website bevat meer dan 1450 grote internationale merken en biedt een grote verscheidenheid aan productcategorieën: van mode tot huisraad, sportartikelen en elektronica. Een verkoopevent voor leden duurt 3 tot 5 dagen en biedt onweerstaanbare kortingen tot 70% dankzij geprivilegieerde partnerships met verschillende merken. Met 1.400 werknemers in 8 landen behaalde vente-privee.com in 2010 een bruto omzet van ¤ 969 miljoen wat een jaarlijkse stijging van 15% betekent.