Ingezonden persbericht


BlijdatikRij start radiocampagne

In november en december zullen de eerste radiocommercials van BlijdatikRij op de radio te horen zijn. De campagne is erop gericht om de naamsbekendheid van BlijdatikRij verder te vergroten en meer consumenten bekend te maken met de marktplaats voor reparatie, onderhoud en schadeherstel van auto's.

Eind 2010 heeft BlijdatikRij de eerste automotive website gelanceerd waar consumenten offerte aanvragen kunnen plaatsen met betrekking tot reparatie, onderhoud en schadeherstel waarop garage- en schadeherstelbedrijven vervolgens op kunnen reageren c.q. bieden. Tot op heden vonden reclamecampagnes uitsluitend online plaats en dit heeft er voor gezorgd dat BlijdatikRij een goede positie in de markt heeft veroverd. Inmiddels hebben ruim 4.000 autobezitters een opdracht op BlijdatikRij geplaatst met een omzetwaarde van meer dan 1.700.000 euro.

Met de start van de huidige radiocampagne zal een volgende grote stap worden gezet. Uit onderzoek eerder dit jaar bleek dat de (geholpen) naamsbekendheid van BlijdatikRij hoog is. Meer dan 60% van de Nederlanders kent BlijdatikRij. De radiocampagne zal de naamsbekendheid verder uitbouwen en het merk koppelen aan de marktplaats voor reparatie, onderhoud en schadeherstel. BlijdatikRij verwacht dat consumenten de komende jaren steeds meer de werkzaamheden aan auto's online zullen aanbesteden en wil in deze markt een leidende rol spelen.

Over Stichting Blij dat ik Rij

De Stichting Blij dat ik Rij, opgericht door een kleine groep enthousiaste automobilisten en motorrijders, heeft als doel de belangen van alle rijdende Nederlanders te behartigen en om hen blijer te maken. Automobilisten, motorrijders, fietsers etc. worden blij van: meer gemak, meer voordeel, meer veiligheid en meer duurzaamheid. Iedereen kan via de website www.blijdatikrij.nl ideeën en/of suggesties sturen. Blij dat ik Rij vertaalt deze zogenaamde 'Blijmakers' in creatieve oplossingen.

EINDE BERICHT