MKB vindbaar op social media & Google met Zweeds-Nederlands initiatief
Persbericht van Linden & Barbosa
Het Zweedse Maze Media Group is samen met De Telefoongids BV begonnen
aan een interessante samenwerking op het gebied van vindbaarheid op het
Internet. Samen brengen ze een nieuw initiatief rondom Social Media en
Zoekmachinemarketing. Speciaal gericht op MKB'ers met een heel
belangrijke component: No-Cure-No-Pay.
"Een ondernemer weet bij ons van te voren wat het maximale maandbedrag
is en wat het gaat opleveren," aldus Samuel Sylvander, Maze Media's
CEO. "Een van de onderdelen is dat je alleen betaalt voor
zoekmachineoptimalisatie (SEO), als jouw site op de eerste pagina van
Google komt. Daarbij is het opzetten van de advertenties, het
optimaliseren van de campagnes en een duidelijke rapportage standaard
en gratis."
Maze Media Group verbetert in Zweden voor meer dan duizenden klanten de
vindbaarheid op Google door SEO en adverteren op Social Media zoals
Facebook. Het Zweedse succes is te verklaren door het gemak voor de
ondernemer en de lage prijs (vanaf 100 euro per maand).
"Ons doel is om het MKB goed vindbaar te maken op Internet, vooral op
Social media en Google", aldus Patrick Mesterton, CMO van De
Telefoongids BV. "De mogelijkheden op Internet zijn enorm toegenomen.
Daardoor is het vaak lastig, vooral voor kleinere bedrijven, om de
vindbaarheid op Internet goed te realiseren."
"Dat is een gemiste kans aangezien er alleen al in Nederland meer dan 8
miljoen mensen actief zijn op sites als Facebook en Hyves. Door een
succesvol en bewezen initiatief naar Nederland te halen, kunnen wij
ondernemers snel en doeltreffend helpen."
"Wij zien om ons heen veel van dit soort nieuwe oplossingen, gericht op
grote bedrijven waarbij de instapprijs enkele duizenden euro's
bedraagt. Met deze samenwerking maken wij dit nu ook voor de kleinere
ondernemer mogelijk."
Links:
http://www.detelefoongids.nl/
Razende Robot Reporter