Projectorganisatie Maasvlakte 2


Grafisch Lyceum presenteert promo's en digitale ansichtkaarten

29-08-2011 - Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Net als afgelopen jaren deed FutureLand ook in 2011 een beroep op het Grafisch Lyceum. Dit jaar werden studenten 'gebriefd' voor een promotiefilmpje en een digitale ansichtkaart.

Enkele tientallen studenten die het vak Art&Design volgen, lieten zich inspireren door Maasvlakte 2. De studenten presenteerden hun werk deze zomer.

Sinds de opening van FutureLand op 1 mei 2009, hebben al meer dan 250.000 bezoekers hun weg weten te vinden naar het informatiecentrum over de aanleg van Maasvlakte 2. Buiten de reguliere openingstijden trokken ook de themadagen dit jaar weer veel publiek. Ook in 2011 wil FutureLand jong en oud weer enthousiasmeren een bezoek aan het informatiecentrum te brengen.

Jong talent
De studenten van het Grafisch Lyceum is daarom gevraagd filmpjes en digitale ansichtkaarten te maken die het grote publiek verleiden een bezoek te brengen aan FutureLand. Ook dit jaar leverde het jonge aanstormende talent weer een aantal opmerkelijke en leuke inzendingen op. Hieronder een greep uit het creatieve werk.