Projectorganisatie Maasvlakte 2
Grafisch Lyceum presenteert promo's en digitale ansichtkaarten
29-08-2011 - Havenbedrijf Rotterdam N.V.
Net als afgelopen jaren deed FutureLand ook in 2011 een beroep op het
Grafisch Lyceum. Dit jaar werden studenten 'gebriefd' voor een
promotiefilmpje en een digitale ansichtkaart.
Enkele tientallen studenten die het vak Art&Design volgen, lieten zich
inspireren door Maasvlakte 2. De studenten presenteerden hun werk deze
zomer.
Sinds de opening van FutureLand op 1 mei 2009, hebben al meer dan
250.000 bezoekers hun weg weten te vinden naar het informatiecentrum
over de aanleg van Maasvlakte 2. Buiten de reguliere openingstijden
trokken ook de themadagen dit jaar weer veel publiek. Ook in 2011 wil
FutureLand jong en oud weer enthousiasmeren een bezoek aan het
informatiecentrum te brengen.
Jong talent
De studenten van het Grafisch Lyceum is daarom gevraagd filmpjes en
digitale ansichtkaarten te maken die het grote publiek verleiden een
bezoek te brengen aan FutureLand. Ook dit jaar leverde het jonge
aanstormende talent weer een aantal opmerkelijke en leuke inzendingen
op. Hieronder een greep uit het creatieve werk.