WAAT dagaanbiedingen neemt Dealsforgirls over


AMSTERDAM, 20111108 -- WAAT, de website met dagaanbiedingen voor vrouwen, neemt Dealsforgirls over. Door de overname groeit het aantal profielen van webshoppende vrouwen van WAAT met bijna 50 duizend tot 150 duizend. Dealsforgirls gaat volledig op in WAAT. Dat maakt WAAT vandaag bekend. Managing director David Sluis: “De laatste twee jaar is WAAT heel hard gegroeid. Onze strategie is even simpel als doeltreffend: alles wat we doen willen we elke dag beter doen. Enthousiaste klanten zorgen zelf voor nieuwe klanten. We hebben nog geen cent aan marketing uitgegeven.”

Sluis wil door overnames nog harder groeien. “Met de profielen en de marktkennis van Dealsforgirls kunnen we nog meer vrouwen bereiken.” De directeur zegt “hard op zoek” te zijn naar andere overnamekandidaten.

WAAT onderscheidt zich volgens Sluis door kwaliteit te bieden: er worden alleen A-merken verkocht. Klanten worden op een correcte en vakkundige wijze geholpen. Verder biedt WAAT als enige de mogelijkheid om voor tien euro per jaar VIP-lid te worden. “We hebben er lang over nagedacht: kunnen we wel een tientje vragen aan onze klanten? Maar het loopt boven verwachting. Na drie maanden hebben zich al tweeduizend leden aangemeld.” VIP-leden krijgen allerlei kortingen en privileges, waaronder de mogelijkheid om een gemiste dagaanbieding enkele dagen later aan te schaffen.

De overname van Dealsforgirls is uit de cashflow gefinancierd. Het overnamebedrag wordt niet bekend gemaakt.


Over WAAT

WAAT is de eerste en grootste website in Nederland met dagaanbiedingen voor vrouwen. WAAT verkoopt elke dag één product, meestal een A-merk, voor de laagste prijs. WAAT Media bv is in 2008 opgericht. WAAT doet mee aan FastForward, een tweejarig project voor bedrijven die snel willen groeien. www.waat.nl www.gofastforward.nl

Nysingh Communicatie