Delta
---
DELTA houdt elektriciteitsprijzen hetzelfde
Middelburg, 15-11-2011
Bij DELTA blijft de variabele leveringsprijs voor elektriciteit per 1
januari 2012 hetzelfde. De leveringsprijs voor gas kent vanaf die datum
een lichte stijging van twee procent. Voor de DELTA-klanten met deze
variabele prijs stijgt hierdoor de energieprijs met gemiddeld vijftien
euro per jaar. Voor zover DELTA nu kan overzien, heeft ze daarmee de
laagste prijzen ten opzichte van andere leveranciers, zoals Eneco, Nuon
en Essent.
Vaste leveringsprijs
Voor klanten van DELTA met een vaste leveringsprijs verandert er niets.
Bij ongeveer zesduizend DELTA-klanten loopt het `vaste contract' af.
Zij kunnen opnieuw kiezen voor `drie jaar vast' en betalen dan de
komende drie jaren zelfs minder. Klanten met een variabele
leveringprijs die meer zekerheid willen, kunnen hun contract laten
omzetten in een vaste leveringsprijs. Dat kost hen gemiddeld drie euro
meer per maand.
Voordelige leveringsprijzen
Klanten die kiezen voor een variabele leveringsprijs, krijgen ieder
half jaar te maken met een nieuwe prijs. DELTA streeft altijd naar een
voordelige leveringsprijs voor energie. Door slim energie in te kopen,
profiteren klanten van DELTA van scherpe leveringstarieven. Klanten in
Zeeland met DELTA PlusPunten, het bonussysteem van DELTA, zijn daardoor
goedkoper uit dan bij andere leveranciers.
Transparante service
Naast voordelige leveringstarieven staat ook een goede service voorop
bij de Zeeuwse energieleverancier. Daarom maakt DELTA als één van de
eerste energieleveranciers van Nederland, zijn nieuwe leveringsprijzen
per 1 januari 2012 bekend. Zo heeft de klant voldoende tijd om een
weloverwogen keuze te maken voor een energieprijs en -contract.
Meer informatie
Klanten die meer willen weten over de looptijd van hun energiecontract,
of vragen hebben over de nieuwe energieprijzen in relatie tot hun
verbruik, kunnen voor persoonlijk advies contact opnemen met de
Klantenservice van DELTA op 0800 - 51 50.