Delta


---

DELTA houdt elektriciteitsprijzen hetzelfde

Middelburg, 15-11-2011

Bij DELTA blijft de variabele leveringsprijs voor elektriciteit per 1 januari 2012 hetzelfde. De leveringsprijs voor gas kent vanaf die datum een lichte stijging van twee procent. Voor de DELTA-klanten met deze variabele prijs stijgt hierdoor de energieprijs met gemiddeld vijftien euro per jaar. Voor zover DELTA nu kan overzien, heeft ze daarmee de laagste prijzen ten opzichte van andere leveranciers, zoals Eneco, Nuon en Essent.

Vaste leveringsprijs
Voor klanten van DELTA met een vaste leveringsprijs verandert er niets. Bij ongeveer zesduizend DELTA-klanten loopt het `vaste contract' af. Zij kunnen opnieuw kiezen voor `drie jaar vast' en betalen dan de komende drie jaren zelfs minder. Klanten met een variabele leveringprijs die meer zekerheid willen, kunnen hun contract laten omzetten in een vaste leveringsprijs. Dat kost hen gemiddeld drie euro meer per maand.

Voordelige leveringsprijzen
Klanten die kiezen voor een variabele leveringsprijs, krijgen ieder half jaar te maken met een nieuwe prijs. DELTA streeft altijd naar een voordelige leveringsprijs voor energie. Door slim energie in te kopen, profiteren klanten van DELTA van scherpe leveringstarieven. Klanten in Zeeland met DELTA PlusPunten, het bonussysteem van DELTA, zijn daardoor goedkoper uit dan bij andere leveranciers.

Transparante service
Naast voordelige leveringstarieven staat ook een goede service voorop bij de Zeeuwse energieleverancier. Daarom maakt DELTA als één van de eerste energieleveranciers van Nederland, zijn nieuwe leveringsprijzen per 1 januari 2012 bekend. Zo heeft de klant voldoende tijd om een weloverwogen keuze te maken voor een energieprijs en -contract.

Meer informatie
Klanten die meer willen weten over de looptijd van hun energiecontract, of vragen hebben over de nieuwe energieprijzen in relatie tot hun verbruik, kunnen voor persoonlijk advies contact opnemen met de Klantenservice van DELTA op 0800 - 51 50.