Livecom verrijkt platform met high-end telefonie


AMSTERDAM, 20111115 -- Marktleider in online klantenservicesoftware Livecom heeft zijn customer interaction platform verrijkt met de Q-Suite, ontwikkeld door het Canadese Indosoft. Dankzij integratie van deze krachtige VoIP-telefoniesoftware kunnen Livecom-klanten de functionaliteiten van een volledig callcenter in gebruik nemen tegen een fractie van gangbare prijzen.

De integratie van de Q-Suite met het customer interaction platform van Livecom zorgt voor een ‘out of the box’ callcenteroplossing die voldoet aan de hoogste eisen op high-end telefoniegebied.


De webbased klantenservice-applicatie van Livecom kan nu ook:


  • wachtrijen en Active Call Distribution (ACD) prioriteren;

  • in- en outbound telefoonverkeer, met automatische gesprekregistratie, afhandelen;

  • telefoongesprekken en gespreksnotities registeren en labellen;

  • de beschikbaarheid van medewerkers realtime weergeven;

  • efficiënt doorverbinden, al dan niet na overleg;

  • gepersonaliseerde berichten doorgeven als alle medewerkers in gesprek zijn;

  • uitgebreide IVR-menu’s uitvoeren;

  • gesprekken opnemen voor kwaliteitscontroles. 



Livecom kiest voor Indosoft vanwege de kwaliteit en uitgebreide mogelijkheden van de Q-Suite. “Indosoft biedt een flexibel en schaalbaar product dat we eenvoudig konden integreren met ons eigen platform,” zegt Floris van der Veen, CEO van Livecom. “De eerste klanten zijn razend enthousiast over de stabiliteit en snelheid.” Gebruikers van het Livecom-platform beschikten al eerder over realtime profielen na klantcontact via e-mail, chat, webselfservice en Twitter. Nu is ook high-end telefonie opgenomen.


Over Livecom

Livecom, opgericht in 2003, is marktleider in online klantenservicesoftware. De producten van Livecom stellen organisaties als Aegon, CZ en Philips in staat hun klanten efficiënter te helpen en hun kosten te besparen. Op www.livecom.net vindt u meer informatie. Livecom: één webapplicatie voor al uw klantcontacten.


About Indosoft

Indosoft Inc. is the Canadian developer of Q-Suite, a robust, feature-rich and scalable contact center ACD software that can be used to set up remote and distributed architectures for both VoIP and TDM deployments. Its Linux and Asterisk platform make Q-Suite the most cost effective solution for contact centers. Check out www.indosoft.com for more information.