Ingezonden persbericht


Naarden-Vesting, 15 november 2011

www.lindamagazine.nl

LINDA DE MOL SPEELT VOOR OPRAH EN GEEFT 4000 CADEAU'S WEG

In het decembernummer van LINDA. Magazine (nr. 88) met als thema: Linda speelt voor Oprah, geeft Linda de Mol in totaal 4000 van haar favoriete producten weg. De producten variëren van HEMA-rookworsten en een Rolex Oyster Perpetual tot Sjoelbakken en drie Peugeot-cabrio's. `Ik hoop dat het een doorslaand succes wordt en dat we dit elk jaar kunnen doen. Sterker nog, dat ik dan net als Oprah de fabrikanten van mijn Favorites verzoeken kan doen. Maar goed, ik houd maar op met die pedante fantasieën, want ik ben Oprah niet en ga het ook nooit worden. Maar ik heb dus wel mooi één keer in mijn leven kunnen zeggen: you get a car, and you get a car, and you get a car!!!', aldus Linda de Mol. Op iedere LINDA. zit een kraskaart met een unieke code. Deze code kan geactiveerd worden op WWW.LINDAMAGAZINE.NL. Daarna is zichtbaar of er iets gewonnen is. LINDA. 88 ligt vanaf 16 november in de winkel. Bovendien is het decembernummer van LINDA. digitaal verrijkt. LINDA. is het eerste Nederlandse ti jdschrift dat is verrijkt met behulp van LAYAR technologie. Met de LAYAR Reality Browser, beschikbaar voor iPhone en Android toestellen, kunnen pagina's uit het decembernummer van LINDA. worden gescand waardoor een extra digitale laag zichtbaar wordt op je smartphone. Zo zie je bijvoorbeeld backstage video's, links naar websites of de mogelijkheid om een produkt direct te bestellen. "Wij zijn erg blij dat LINDA. als eerste Nederlands tijdschrift gebruik maakt van Layar om lezers te verrassen en inspireren," aldus Claire Boonstra, Layar co-founder. "Voor ons is het een mooie showcase om samen met de grootste glossy van Nederland te laten zien dat het mogelijk is door het toevoegen van interactieve elementen, meerwaarde te bieden aan lezers en adverteerders zonder afbreuk te doen aan het uiterlijk van het magazine" Jildou van der Bijl, mede-hoofdredacteur van LINDA.: "Het zit in het DNA van LINDA. om steeds te blijven zoeken naar vernieuwing. Met de technologie van Layar kunnen we n u werkelijk een directe connectie maken tussen print en digitaal, we kunnen actie en actualiteit toevoegen aan LINDA. Ik zie waanzinnige mogelijkheden voor lezers en adverteerders. Wat is er nu leuker dan een prachtige schoen te zien in je tijdschrift en die met een druk op je mobiel meteen te kunnen kopen?" LINDA. meest innovatieve magazine LINDA. magazine is sinds de oprichting in 2003 zeer succesvol. Inmiddels is LINDA. de grootste vrouwenglossy van Nederland met een oplage van 194.365. Het septembernummer van LINDA. met als thema New York was het best verkochte nummer ooit. LINDA. bestaat uit maandelijkse themanummers, mode- en woonspecials en jaarlijks het spraakmakende L'HOMO. Onlangs werden de columns van Linda gebundeld. Het boek kwam binnen op nummer vijf in de non-fictielijst van best verkochte boeken. De LINDA. app `compliment van een leuke vent' voor android en iphone heeft 104.000 downloads, en LINDA. heeft 17.574 social mediafans. LINDA. is op dit moment genomineerd voor vier belangrijke Mercurs, de Oscars van de tijdschriften.




Ingezonden persbericht