Hampshire Hospitality voert wisselingen in management door
Persbericht van Hampshire Hospitality & Leisure
Amsterdam, 16 november 2011 - Vanaf 1 oktober hebben 9 talentvolle
managers een nieuwe uitdaging gekregen binnen Hampshire Hospitality.
"Met deze wisselingen willen wij onze groeiende organisatie naar een
nog hoger niveau tillen en zorgen voor een optimale integratie van onze
23 eigendom bedrijven", aldus Hans Wibbens, Director of Operations van
Hampshire Hospitality.
Hampshire Hospitality heeft Marcel Romein bereid gevonden om
eindverantwoordelijk te zijn voor haar hotels in Den Haag; Hampshire
Hotel - 108 Meerdervoort en Hampshire Hotel - Babylon Den Haag. "Marcel
Romein heeft de afgelopen 1 ¿ jaar zijn rol in het Amsterdam American
Hotel uitstekend vervuld, de resultaten van het hotel zijn in 2011
sterk verbeterd en wij zijn ervan overtuigd dat Marcel Romein met zijn
kennis en ervaring ook onze hotels in Den Haag op een nog hoger niveau
kan brengen" aldus Hans Wibbens. Marcel Romein neemt per 28 november
zijn positie in Den Haag in.
Rodolf Weytingh neemt de positie van General Manager van Amsterdam
American Hotel - HampshireEden over. Rodolf Weytingh is de laatste 2
jaar General Manager geweest van het Sofitel in Berlijn. Daarvoor was
hij assistent General Manager van The Grand in Amsterdam, alsook
operationeel manager van het Kurhaus in Scheveningen.
Marieke Dooren is per 1 oktober 2011 Hotel Manager geworden van
Hampshire Hotel - 's Gravenhof Zutphen, voorheen Eden Hotel Zutphen.
Marieke Dooren was onderdeel van de 1e lichting High Potentials en
rondde dit traject succesvol af. Vanaf oktober 2000 bekleedde zij
diverse functies bij Eden Hotel de Broeierd, Eden Star Hotel en Eden
Hotel Babylon
Rob Hemmes slaat zijn vleugels uit naar het Amsterdamse als assistent,
in de functie van Hotel
Manager, bij General manager Claire van Campen in het Eden Hotel -
HampshireEden en het Hampshire Hotel - Rembrandt Square
Robert Pelt gaat het Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam aansturen. "Hij
heeft de afgelopen tijd bewezen een volwaardige manager te zijn. Het
Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam is de uitgelezen kans om als hotel
manager binnen onze groep te starten", aldus Hans Wibbens.
Nicole Lagas heeft een volgende stap in haar carrière binnen Hampshire
gemaakt. Zij is per 1 november begonnen als General Manager van
Hampshire Hotel - Mooi Veluwe in Putten. Nicole Lagas is haar loopbaan
binnen Hampshire 10 jaar geleden gestart als Director of Sales en is
sindsdien het gezicht geweest voor de corporate accounts.
Met de komst van Nicole Lagas in Hampshire Hotel - Mooi Veluwe is ook
Sebastiaan Rijgersma, tot nu toe verantwoordelijke voor Hampshire Hotel
- Mooi Veluwe en Hampshire Hotel - De Eese, een nieuwe uitdaging
aangegaan. Hij heeft zich al diverse jaren in de Hampshire organisatie
bewezen als een gedreven en initiatiefrijke manager. Vanaf begin
oktober 2011 is hij benoemd tot General Manager van The Manor Hotel -
HampshireEden te Amsterdam.
Frank Boekhorst gaat zijn carrière binnen Hampshire Hospitality op een
andere manier voortzetten. Per 1 december zal Frank Boekhorst de
functie vervullen van Interim General Manager en zal hij verschillende
projecten gaan vervullen. Voorheen was Frank Boekhorst
directeur/eigenaar van Hampshire Inn - Prinsengracht.
Rob Heuts is per 19 oktober 2011 Hampshire Hotel - Ahaus komen
versterken in de functie van Interim General Manager. Rob Heuts heeft
zijn hotellerie ervaring opgedaan als Operations Manager in o.a.
Chateau Holtmuhle en Hotel De Klepperman en als General Manager bij
Hotel Apple Park en Derlon Hotel in Maastricht.
"Wij hebben veel vertrouwen in deze General Managers en wensen hen veel
succes in hun nieuwe posities. Wij zijn er van overtuigd dat dit nieuwe
kansen biedt voor zowel de managers als voor de hotels binnen de
hotelgroep", aldus Etienne Verkerk, Algemeen Directeur van Hampshire
Hospitality.
----
Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en
licentieorganisatie van Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality &
Leisure. 110 hotels maken deel uit van Hampshire Hospitality waaronder
23 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent vier (sub)merknamen:
het topsegment 'HampshireEden', de drie- en viersterren 'Hampshire
Hotels' en het soft branded 'HampshireClassic' voor topklasse hotels
met een sterke eigen identiteit. 'Historic Hotels of the Benelux' biedt
marketing services voor hotels gevestigd in historische panden.
Zie voor een overzicht van alle aangesloten hotels:
www.edenhotelgroup.com
www.hampshire-hotels.com
www.historichotels.nl
Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures
naar: Hampshire Hospitality +31(0)20-520 55 00 of bezoek één van
bovengenoemde websites.
*
Links:
http://www.hampshire-hotels.com
Razende Robot Reporter