Online advies van OHRA neemt stress over zorgverzekering weg

Persbericht van OHRA

Verzekeraar schept duidelijkheid voor consument

De keuze voor een nieuwe zorgverzekering is voor consumenten dit jaar lastiger dan ooit. Door alle aangekondigde wijzigingen weten veel mensen niet meer welke zorgverzekering ze moeten kiezen. Nu zij zich weer gaan oriënteren op hun zorgpolis, signaleert OHRA een flinke stijging van stress onder consumenten. Polisstress om precies te zijn. OHRA heeft de oplossing, want met de adviesmodule op ohra.nl kunnen consumenten direct de juiste zorgverzekering kiezen. Duidelijkheid scheppen is dan ook het centrale thema van de nieuwe campagne van OHRA, het vervolg op de succesvolle campagne 'Bom in Eend'.

In de nieuwe zorgcampagne van OHRA besluit een echtpaar hun zorgverzekering opnieuw te bekijken. De man des huizes komt er al snel achter dat het uitzoeken van een nieuwe zorgverzekering niet meer een-twee-drie gedaan is. Want is fysiotherapie eigenlijk wel gedekt? Of psychologische hulp? Door ingrijpen van zijn echtgenote belandt het echtpaar uiteindelijk op de bank van de therapeut. Diagnose: polisstress.

Direct duidelijkheid, direct geregeld
Om de polisstress te verminderen, informeert de verzekeraar consumenten in haar campagne in eenvoudige taal over vergoedingen. Ook krijgen consumenten meer duidelijkheid over de mogelijkheden van aanvullende zorgverzekeringen, die aansluiten op hun persoonlijke situatie. Verzekerden komen zo niet voor onnodige verrassingen te staan gedurende het jaar.

Fleur Dujardin, commercieel directeur bij OHRA, licht de keuze van het thema toe: "Door alle wijzigingen in de zorgverzekering ervaren consumenten dit jaar meer stress bij het kiezen van een nieuwe zorgverzekering. Even snel een zorgverzekering uitzoeken is er niet meer bij. Om de polisstress te verminderen, biedt OHRA consumenten direct duidelijkheid met een makkelijke online adviesmodule. Hiermee kunnen consumenten makkelijk en direct de juiste zorgverzekering kiezen die bij hun past." OHRA laat zo zien hoe verzekeren moet zijn: klanten direct helpen wanneer het nodig is, zodat ze meteen weten waar ze aan toe aan zijn.

Links:
http://www.ohra.nl/zorg



Razende Robot Reporter