Online advies van OHRA neemt stress over zorgverzekering weg
Persbericht van OHRA
Verzekeraar schept duidelijkheid voor consument
De keuze voor een nieuwe zorgverzekering is voor consumenten dit jaar
lastiger dan ooit. Door alle aangekondigde wijzigingen weten veel
mensen niet meer welke zorgverzekering ze moeten kiezen. Nu zij zich
weer gaan oriënteren op hun zorgpolis, signaleert OHRA een flinke
stijging van stress onder consumenten. Polisstress om precies te zijn.
OHRA heeft de oplossing, want met de adviesmodule op ohra.nl kunnen
consumenten direct de juiste zorgverzekering kiezen. Duidelijkheid
scheppen is dan ook het centrale thema van de nieuwe campagne van OHRA,
het vervolg op de succesvolle campagne 'Bom in Eend'.
In de nieuwe zorgcampagne van OHRA besluit een echtpaar hun
zorgverzekering opnieuw te bekijken. De man des huizes komt er al snel
achter dat het uitzoeken van een nieuwe zorgverzekering niet meer
een-twee-drie gedaan is. Want is fysiotherapie eigenlijk wel gedekt? Of
psychologische hulp? Door ingrijpen van zijn echtgenote belandt het
echtpaar uiteindelijk op de bank van de therapeut. Diagnose:
polisstress.
Direct duidelijkheid, direct geregeld
Om de polisstress te verminderen, informeert de verzekeraar consumenten
in haar campagne in eenvoudige taal over vergoedingen. Ook krijgen
consumenten meer duidelijkheid over de mogelijkheden van aanvullende
zorgverzekeringen, die aansluiten op hun persoonlijke situatie.
Verzekerden komen zo niet voor onnodige verrassingen te staan gedurende
het jaar.
Fleur Dujardin, commercieel directeur bij OHRA, licht de keuze van het
thema toe: "Door alle wijzigingen in de zorgverzekering ervaren
consumenten dit jaar meer stress bij het kiezen van een nieuwe
zorgverzekering. Even snel een zorgverzekering uitzoeken is er niet
meer bij. Om de polisstress te verminderen, biedt OHRA consumenten
direct duidelijkheid met een makkelijke online adviesmodule. Hiermee
kunnen consumenten makkelijk en direct de juiste zorgverzekering kiezen
die bij hun past." OHRA laat zo zien hoe verzekeren moet zijn: klanten
direct helpen wanneer het nodig is, zodat ze meteen weten waar ze aan
toe aan zijn.
Links:
http://www.ohra.nl/zorg
Razende Robot Reporter