Akibia kondigt Verhoogde Vraag naar x86 Support Services aan
Persbericht van PR Newswire
WESTBOROUGH, Massachusetts, November 17, 2011 /PRNewswire/ --
Akibia, een leidende provider in consulting, integration, support en
managed services voor data center, network en security solutions,
kondigde vandaag een toegenomen vraag naar x86 support services. Omdat
data center server en opslagtechnologie verder evolueert, blijft de
vraag naar hardware support services voor x86 producten toenemen.
"Gebruik maken van de x86 technologieën zet het een onderneming in de
ideale positie voor toekomstige datacenter modernisatie door server
virtualisatie," zei Tom Tucker, President en CEO van Akibia. "Server
virtualisatie biedt belangrijke comcurrerende voordelen door Capex en
Opex kostenverlaging. Dankzij Akibia's x86 support services, zijn
klanten goed geplaatst om deze volgende stap te zetten."
Akibia's tractie in x86 support services is te wijten aan een aantal
factoren, waaronder:
- Haar engagement naar Exceptional Service -- Akibia's TLC(2)
filosofie motiveert elk personeelslid om altijd 'Denk als een klant,'
en
promoot Vertrouwen, Trouw en Engagement. Het resultaat is dat Akibia
consistent de industriestandaarden voor klantenbinding overtreft.
- DataCenter Expertise -- Akibia's grondige technische kennis van
een brede waaier servers, storages, netwerken en opslagplatformen
verzekert de voorziening van de best mogelijke support voor de
multivendor data center omgevingen van de klanten.
- Cost-Effective Solutions -- Akibia kan de klant 25-40% meer dan
de Originele Equipment Manufacturers (OEM) laten besparen op
onderhoudsservices. Door het leveren van aangepaste Service Level
Agreements (SLAs), verzekert Akibia dat de klant enkel betaalt voor het
soort support dat hij nodig heft. Terwijl OEMs klanten kunnen belonen
om
up te graden naar nieuwe duurdere apparatuur vooraleer het nodig
is,Akibia is gericht op het helpen van klanten om het maximum uit hun
bestaande infrastructuur te halen.
Bovenop hardware onderhoudsservices bestaande uit 24x7 technische
ondersteuning, het vervangen van onderdelen en engineering support ter
plaatse, voorziet Akibia ook in software technische assistentie om
klanten te helpen basis OS, driver en firmware problemen op te lossen.
"De gestegen vraag naar x86 support en virtualisatie services, samen
met voortdurende interesse in Data Center en Security Compliance
services, zijn een paar van de belangrijkste drijfveren voor
ZensarAkibia Global IM Services waarvan verwacht wordt dat de groei zal
toenemen met een factor 3 tot USD 400 million tegen FY16," zei Vivek
Gupta, de vice-voorzitter van Akibia en hoofd van BIC Zensar.
Over Akibia ( http://www.akibia.com)
Akibia, een Zensar onderneming, levert innovatieve Infrastructure
Management oplosingen die
het topbedrijven wereldwijd toelaat hun mission-critical infrastructuur
te optimeren, beveiligen, beheren en ondersteunen. Als onafhankelijke
adviseur, werkt Akibia samen met onze klanten om oplossingen te leveren
die de beschikbaarheid, betrouwbaarheid en prestaties van hun
datacenter, netwerk en veiligheidsinfrastructuur. Gebruikmakend van
haar multi-shore mogelijkheden, Akibia combineert expert consulting,
integratie en support services met customer service van wereldklasse om
IT organisaties te helpen kosten te drukken, efficiëntie te verhogen en
risico's in het datacenter te beheren.
About Zensar Enterprises ( http://www.zensar.com)
Zensar Technologies staat in de top 20 van software services providers
in India. Zensar is 's werelds eerste enterprise-wide SEI CMM Level 5
Company en werd nadien ook gecertificeerd als CMMI Level 5 Onderneming
met industrie-expertise die Retail, Manufacturing, Banking, Insurance,
Energy en Utilities, Media en Aanverwante diensten -- Government,
Education en Healthcare omvat. Een RPG Group company zijnde, heft
Zensar meer dan 6000 werknemers met verkoop- en operationspersoneel in
de US, UK, Duitsland, Zweden, Finland, Midden-Oosten, Zuid-Afrika,
Singapore, Australië, China en Japan. De onderneming levert uitgebreide
services in missie-critische toepassingen, bedrijfstoepassingen,
e-business, BPO en Knowledge Services. De onderneming heeft
hulpmiddelen en methoden ontwikkeld, inclusief de private Solution Blue
Print (SBP), die haar klanten innovatieve bedrijfsoplossingen en een
snelle 'go-to-market' mogelijkheid biedt. De onderneming ondersteunt
Fortune 500 klanten met software bedrijfsoplossingendie hen helpen te
concurreren in de digitale economie.
Over RPG Enterprises ( http://www.rpg.com)
RPG Enterprises is een van India's grootste industriële conglomeraten.
Met meer dan 16 ondernemingen in haar portefeuille, is de groep zeer
sterk aanwezig in 8 bedrijfssectoren. Opgericht in 1979, RPG
Enterprises is RPG een van India's snelst groeiende groepen met een
omzet van bijna Rs. 17,000 cr. De groep heft meer dan zestien bedrijven
die diverse bedrijfsinteresses in verband met Power, Tyre,
Infrastructuur, IT, Retail, Entertainment, Carbon Black en Specialty
beheren.
V eilige Haven
Bepaalde beweringen in deze release betreffende onze toekomstige
groeiverwachtingen zijn toekomstgerichte beweringen waarbij een aantal
risico's en onzekerheden ertoe kunnen leiden dat de feitelijke
resultaten substantieel kunnen verschillen van de verwachte
toekomstgerichte resultaten. De risico's en onzekerheden gerelateerd
met deze beweringen zijn inclusief, maar niet gelimiteerd tot, risico's
en onzekerheden i.v.m. schommelingen van de inkomsten, ons vermogen om
met groei om te gaan, intense comcurrentie in IT services inclusief de
factoren die ons kostenvoordeel kunnen beïnvloeden, salarisverhogingen
in India, ons vermogen om hoogopgeleide professionelen aan te trekken
en te behouden, tijd en kosten overschrijden de vastgelegde prijs,
vaste-tijdsbestek contracten, klantenconcentratie, beperkingen qua
immigratie, ons vermogen om onze internationale activiteiten te
beheren, verminderde vraag naar technologie in onze voornaamste
aandachtsgebieden, onderbrekingen in telecomnetwerken, ons vermogen om
met success potentiele aanwinsten te integreren, aansprakelijkheid voor
schade aan onze service contracten, intrekking van fiscal
gouvernementele belastingprikkels, politieke instabiliteit, legale
beperkingen op fondsenwerving of het verwerven van bedrijven buiten
India, en ongeauthpriseerd gebruik van intellectueel eigendom en
algemene economische condities die onze industrie beïnvloeden. De
onderneming aanvaardt geen bijwerkingen om een toekomstgerichte
bewering die mogelijk van tijd tot tijd door de onderneming of in
opdracht ervan wordt gemaakt te updaten.
Akibia, Inc.
CONTACT: Julie Machnik, Marketing Communications
Manager,jmachnik@akibia.com, +1-508-621-4753