Gemeente Amersfoort

Succesvolle zakelijke netwerkquiz Citymarketing Amersfoort HOOFDPRIJS UITGEREIKT AAN BESTE NETWERKER VAN AMERSFOORT

Amersfoortse professionals hebben de afgelopen maanden volop strijd gevoerd om de titel 'Beste Netwerker van Amersfoort' door deel te nemen aan de netwerkquiz van Citymarketing Amersfoort. Met de netwerkquiz konden de deelnemers hun kennis over zakelijk Amersfoort testen. Door hun eigen netwerk actief in te zetten en uit te nodigen ook deel te nemen aan de quiz, konden deelnemers bonuspunten verdienen en hun winkansen vergroten. De beste netwerker en uiteindelijke winnaar is Wim van Rooijen, innovatiemakelaar en eigenaar van vergaderaccommodatie Het Gasthuys.

De netwerkquiz van Citymarketing Amersfoort maakt deel uit van de multimediale campagne 'Locatie Amersfoort - where minds meet' met als doel het zakelijk toeristisch bezoek aan Amersfoort te stimuleren. Amersfoort heeft een centrale ligging en uitstekende faciliteiten op het gebied van zakelijke bijeenkomsten. Nu al vinden ieder jaar talloze zakelijke bijeenkomsten plaats in regio Amersfoort, van vergaderingen en brainstormsessies tot congressen en beurzen.

Hoofdprijs
Met de netwerkquiz konden deelnemers hun kennis over zakelijk Amersfoort testen en tegelijkertijd ontdekken hoeveel Amersfoort op het gebied van zakelijk toerisme te bieden heeft. De quiz is door honderden professionals gemaakt en gedeeld met hun eigen netwerk. Met in totaal 139 punten is Wim van Rooijen de Amersfoorter met de meeste kennis en het grootste netwerk gebleken. Hij heeft een compleet verzorgd weekendarrangement voor twee personen bij Golden Tulip gewonnen. Van Rooijen werd op de voet gevolgd door Dannis van der Heiden, voorzitter van de publieke lokale omroep EVA. Van der Heiden is inmiddels verblijd met de andere hoofdprijs, een privé filmvertoning voor 89 personen in Theater Film Café De Lieve Vrouw.

Voor meer informatie: www.wheremindsmeet.nl en www.locatieamersfoort.nl


***

De campagne 'Locatie Amersfoort - where minds meet' is door de Stichting Citymarketing Amersfoort ontwikkeld in samenwerking met 150 betrokken ondernemers uit de regio en wordt financieel ondersteund door gemeenten Amersfoort, Leusden en provincie Utrecht. Doelstelling van de campagne is om in 2012 een groei van 5% in zakelijk toeristische bestedingen te realiseren.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Noot voor de redactie (