Warchild


ROMA sponsort onderzoek voor War Child

18 november 2011 - ROMA-marktonderzoek heeft onlangs EUR 12.500 gedoneerd aan War Child in de vorm van een onderzoek. ROMA is een onafhankelijk onderzoeks- en adviesbureau. Ze steunden War Child al financieel en wilden graag meer doen. Daarom gingen ze over tot dit gulle bod.

ROMA heeft onderzoek ter waarde van EUR 12.500 gedaan naar het imago van War Child bij het midden- en kleinbedrijf in Nederland. Op basis hiervan is ons Business Friends programma opgezet. Hierin kan je War Child structureel steunen met je bedrijf vanaf EUR 200 per maand.

Cheque
Donderdag 10 november was ROMA op ons hoofdkantoor aanwezig. Daar hebben ze ons een symbolische check van EUR 12.500 overhandigd.

We zijn ROMA ontzettend dankbaar voor hun bijdrage. Dankzij het onderzoek en het Business Friend programma gaan we nog meer oorlogskinderen helpen in de komende jaren. Heeft ROMA je geïnspireerd? Lees dan hier verder en kijk wat je met jouw bedrijf kan doen >>