Ingezonden persbericht


Persbericht

Panorama lanceert: Tatjana Kalender 2012!

Hoofddorp, 22-11-2011 - Hij is er weer: De Tatjana Kalender! Weekblad Panorama heeft de diva in twaalf mooie poses op de foto gezet. Spannender, sexier en stijlvoller dan ooit.

Tatjana: 'Ik ben in 1984 begonnen bij Panorama en ben dus een echt Panorama-meisje van het eerste uur. Het is dan ook heel bijzonder om na al die jaren weer op deze manier samen te werken met het tijdschrift.'

Hans Toonen en Hans Wientjens, glamourfotografen van onder andere Panorama en Playboy, reisden af naar een landgoed in Toscane om deze spannendste Tatjana Kalender ooit te maken. Tatjana: 'Deze kalender past precies bij de fase waarin ik nu zit: uitdagend, stijlvol, volwassen en sexy.'

Voor alle mannen van Nederland
Frans Lomans, hoofdredacteur van Panorama: 'Veel van onze lezers zijn opgegroeid met Tatjana - van Kees in Flodder tot doorgedraaide Diva - en heebben haar de afgelopen jaren diverse keren in ons blad kunnen bewonderen. Nu doen we dat nog eens dunnetjes over met elke maand een schitterende pose onder het motto: Van Tatjana voor alle (buur)mannen van Nederland!'

De kalender verschijnt in twee versies. Een luxe editie die vanaf 1 december verkrijgbaar is in de winkels en via panorama.nl/tatjana en een versie speciaal voor abonnees en kopers van Panorama editie 49. Die ligt vanaf 7 december in de winkel. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, customer media, televisiezenders, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sinds 29 juli 2011 is Sanoma (67%) eigenaar van SBS Nederland, samen met partner Talpa (33%).

Het portfolio van Sanoma Media bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, Net5, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl, SBS 6, Startpagina.nl en Veronica magazine.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Met de toevoeging televisie kan nog meer worden ingespeeld op de multimediale behoefte van de consument en de adverteerder. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht