Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

NBPW: Poelier Fred Kamphuis reikt hoofdprijs uit

21/11/2011

De heer Henk Stegeman uit Apeldoorn heeft één van de hoofdprijzen gewonnen van de landelijke prijsvraag 'Het is weer wildtijd'

Uit handen van poelier Fred Kamphuis uit Apeldoorn ontving de heer Stegeman op 19 november 2011 een waardecheque (EUR 450) voor een wilddiner voor 6 personen bij Proeverij De Pronckheer in Cothen. De wildcampagne maakt deel uit van de landelijke promotiecampagne `Proef het echt. De poelier.' Onderdeel van de campagne was een prijsvraagactie, waarmee klanten met unieke wincodes kans maakten op mooie prijzen. De heer Stegeman kreeg de winnende actiekaart van poelier Fred Kamphuis.

Via winkelpoeliers en marktpoeliers zijn actiekaarten verspreid waarmee klanten kans maakten op één van de prijzen van de prijsvraagactie. De deelnemers maakten kans op het winnen van een exclusief wilddiner voor 6 personen of één van de 25 receptenboeken.

`Proef het echt. De poelier.' is een initiatief van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel. Het doel van de campagne is de marktpositie en het imago van de poelier te versterken. Meer informatie kunt u vinden op www.poelier.nl.