Nieuw Europees netwerk van gespecialiseerde communicatiebureaus in agri- en foodsector

28/11/2011 15:59

FIELD / URBAN COMMUNICATION

Bedrijven en organisaties in de agri- en foodsector, die internationaal aan de weg timmeren, kunnen voor professionele communicatie terecht bij EU-SAN. Het European Specialized Agency Network (EU-SAN) is opgericht door 4 Europese partners waaronder het Belgische Field Communication. De gezamenlijke website www.eu-san.com werd begin november gelanceerd.

Field Communication (België), Opraappers Communicatie (Nederland), Plantamedium (Duitsland) en VMarketing (Denemarken) zijn de nationale marktleiders als het gaat over agribusiness en food communicatie. Deze 4 bureaus slaan de handen in elkaar om klanten met Europese communicatiecampagnes te kunnen begeleiden. Die nood aan een gecoördineerde communicatieaanpak wordt alsmaar belangrijker. Bedrijven zullen één bureau en dus één aanspreekpunt hebben voor al hun Europese agri- of foodcommunicatie.

Het Belgische Field Communication is actief sinds 1991 en dankt haar goede reputatie aan een reeks succesvolle en creatieve realisaties met o.a. de nieuwe corporate identity voor Veiling Haspengouw en zijn dochterondernemingen, de fusie van de groenteveilingen Brava en Greenpartners, perscommunicatie voor Belgian Family Brewers en nog vele andere cases. De sectorkennis, inzet, creativiteit en het uitgebreid arsenaal communicatietools staan garant voor een frisse en efficiënte communicatieaanpak. In 2006 werd Urban Communication als zusterbedrijf van Field opgericht en samen vormen ze The Landscape Group. Urban Communication heeft een focus op lifestyle, IT en multimedia.

******************************************************

Informatie:

Voor meer informatie over EU-SAN kunt u contact opnemen met Lieven Hérie, zaakvoeder van Field Communication

lieven.herie@field.be of 02 478 78 38

www.field.be

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel