Wageningen Universiteit en Researchcentrum


24 nov 2011

Workshop Heksenchips en Smurfenfruit

Kinderen vormen een grote, maar ook speciale doelgroep voor de voedingsmiddelenproducenten. Ze hebben andere behoeften, andere smaakvoorkeuren en andere percepties dan volwassenen. Producten op maat en aanspreken op maat vormen de sleutel tot succes.

In deze workshop werd aandacht besteed aan de markt voor producten voor kinderen en aan slimme strategieën om kinderen lekker te maken voor gezonde producten. Uiteraard kwamen ook successen in de markt voor het voetlicht.

De workshop was een gezamenlijk initiatief van Wageningen UR - Food & Biobased Research en Food & Nutrition Delta.

Hieronder zijn de presentaties te downloaden:

* Kinderen in de markt - Martijn Kesteloo, Innova Market Insights
* Groente, aantrekkelijk voor kinderen? - Gertrude Zeinstra, Food & Biobased Research, Wageningen UR

* Ik eet het beter - Maurits van Beek, Albert Heijn

Zie het origineel