24 nov 2011
Workshop Heksenchips en Smurfenfruit
Kinderen vormen een grote, maar ook speciale doelgroep voor de
voedingsmiddelenproducenten. Ze hebben andere behoeften, andere
smaakvoorkeuren en andere percepties dan volwassenen. Producten op maat
en aanspreken op maat vormen de sleutel tot succes.
In deze workshop werd aandacht besteed aan de markt voor producten voor
kinderen en aan slimme strategieën om kinderen lekker te maken voor
gezonde producten. Uiteraard kwamen ook successen in de markt voor het
voetlicht.
De workshop was een gezamenlijk initiatief van Wageningen UR - Food &
Biobased Research en Food & Nutrition Delta.
Hieronder zijn de presentaties te downloaden:
* Kinderen in de markt - Martijn Kesteloo, Innova Market Insights
* Groente, aantrekkelijk voor kinderen? - Gertrude Zeinstra, Food &
Biobased Research, Wageningen UR
* Ik eet het beter - Maurits van Beek, Albert Heijn
Zie het origineel
Wageningen Universiteit en Researchcentrum