Ingezonden persbericht


Genomineerden DM M/V van het jaar en DM Talent zijn bekend!

Amsterdam, 30 november 2011 - Op 12 januari aanstaande zullen voor de eerste maal de DM Awards worden uitgereikt. Een feestelijke uitreiking waar de DM Oeuvreprijs, DM M/V van het jaar en de DM Talent Award worden overhandigd aan marketeers die het Dialoogmarketing vak positief onderscheiden. Na uitvoerig beraad heeft de vakkundige jury vandaag bekendgemaakt welke marketeers uit de vele inzendingen zijn genomineerd.

Genomineerden
Uit de tientallen nominaties die DDMA en DeMeter ontvingen zijn door de jury drie marketeers genomineerd voor DM M/V van het jaar. De genomineerden zijn: Roy Scheerder - KLM Royal Dutch Airlines, Pieter Stroop - DM Interface en Enno van Rhijn - Engaged Marketing. Voor het DeMeter DM Talent zijn Dimitra Keramidas - Euro Mail BV en Erik van der Ven - CSN Groep genomineerd.

Hoog niveau van inzendingen

De jury is zeer content met de aangedragen marketeers. Juryvoorzitter Frans Reichardt: "Het hoge niveau van de genomineerden is kenmerkend voor het hoge niveau waarop het vak van Dialoogmarketing zich vandaag de dag beweegt. Het vak is dynamischer dan ooit en de moderne Dialoogmarketeer schuwt niet zijn organisatie en zichzelf te vernieuwen. Uit de motivaties die de jury heeft ontvangen, blijken de enorme ontwikkelingen die het vak en de organisaties waarvoor de genomineerden werkzaam zijn, doormaken." Alle genomineerden zullen vrijdag 2 december op de jurydag worden getoetst op criteria als: durf, vernieuwing en onderscheidendheid.

DM Oeuvreprijs
Op de DM Awards zal tevens de DM Oeuvreprijs worden overhandigd. Het DDMA bestuur zal de DM Oeuvreprijs overhandigen aan Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken. De DM Oeuvreprijs is een erkenning voor de 50 jaar tomeloze inzet van de heer Van den Busken voor de Dialoogmarketing branche.

DM Awards uitreiking
De winnaars van de DM Awards zullen op donderdag 12 januari 2012 bekend worden gemaakt tijdens een feestelijke bijeenkomst, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel, in restaurant Stork te Amsterdam. Aanmelden voor de DM Awards en nieuwjaarsborrel: http://ddma.nl/evenementen/ddmademeter-nieuwjaarsborrel-2012/

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan de leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector. DDMA is houder van en staat voor het Privacy Waarborg.

DeMeter is de netwerkvereniging voor dialoogmarketing. DeMeter biedt een platform voor dialoogmarketeers om hun kennis te vergroten en verbreden door o.a. de maandelijkse thema-avonden die zij over het vakgebied organiseren. Een platform waar praktische DM-kennis wordt vergroot en men op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen.

Noot voor redacties

*