Ingezonden persbericht


Delta Lloyd Groep kiest Universal Media

Persbericht

Amsterdam, 05 december 2011

Delta Lloyd Groep heeft Universal Media als haar mediabureau gekozen om in 2012 de mediastrategie,-planning en -inkoop te gaan verzorgen rondom de merken Delta Lloyd en OHRA. Aan de keuze ging een pitch met meerdere bureaus vooraf.

Koen van Niftrik (Brandmanager Delta Lloyd) en Niels Neessen (Brandmanager OHRA): 'We hebben gekozen voor Universal Media vanwege de overtuigende manier waarop dit bureau zich heeft gepresenteerd. Strategisch sterk, innovatief en met gevoel voor partnership. In staat om zowel Delta Lloyd als OHRA uit te dagen bij het bepalen van de mediastrategie'.

Diederik Breijer, CEO UM: 'Wij zijn ontzettend trots om voor Delta Lloyd en OHRA te gaan werken. Dit voelde goed vanaf het eerste moment en dan is het bijzonder als dat wederzijds is. Twee prachtige toonaangevende merken die, hoewel beide verschillend, barsten van de ambitie. Universal Media is gekozen op basis van haar kennis en inzichten om juist deze ambitie te realiseren. Het winnen van het Delta Lloyd en OHRA account is dan ook een prachtige bevestiging van wat de MT100 aantoonde: Universal Media is het beste mediabureau van 2011'.

Over Delta Lloyd Groep

Delta Lloyd Groep is een financiële dienstverlener die producten en diensten aanbiedt op het gebied van levensverzekeringen, pensioenen, schadeverzekeringen en vermogensbeheer, evenals bancaire producten en diensten. De kernmarkten van Delta Lloyd Groep zijn Nederland en België. In Nederland opereert de Groep vooral onder de merknamen Delta Lloyd, OHRA en ABN AMRO Verzekeringen en in België onder de merknaam Delta Lloyd. Delta Lloyd Groep heeft 5.515 medewerkers (FTE) in vaste dienst en is genoteerd aan NYSE Euronext Amsterdam.

Wilt u meer weten over dit persbericht?



Ingezonden persbericht