Victor Mundi steunt Serious Request met memoriespel voor muziekkenners


Popquiz met 500 singles uit Top-2000 in mobiele app voor iPhone en Android

LEIDEN, 20111223 -- Victor Mundi steunt Serious Request met een memoriespel waarin muziekliefhebbers de albumcovers van de 500 populairste singles uit de Top-2000 moeten matchen met de juiste songtitels, artiesten, releasedatums en songwriters. Binnen de gratis app van Victor Mundi is deze download voor €0,79 aan te schaffen – de opbrengsten hiervan komen ten goede aan de actie die 3FM in samenwerking met Het Rode Kruis organiseert ten gunste van moeders die vechten tegen gevolgen van oorlog. “Wij willen graag ons steentje bijdragen aan deze belangrijke 3FM-actie en hebben daarom deze popquiz toegevoegd aan onze app,” aldus Jeroen Sakkers, oprichter van Victor Mundi.

Om het memoriespel voor muziekliefhebbers nog leuker te maken, zijn er door enthousiaste teamleden speciale badges ontwikkeld: Dokter Pop, Don Leo, Music Freak, Platenverzamelaar, Cultuurbarbaar en Tik ‘m Aan, Ouwe. Spelers kunnen deze badges ontgrendelen door een aantal ronden succesvol uit te spelen of meer dan honderd keer een artiest, songtitel, albumtitel of releasedatum goed te hebben. Via Facebook, Google en LinkedIn kun je jouw familie, vrienden en kennissen uitnodigen en kijken wie de grootste muziekliefhebber is. Bovendien zal de weekwinnaar – degene met de hoogste score voor het memoriespel – aan het einde van de 3FM Serious Request-actie in het zonnetje worden gezet.

Victor Mundi is het ondernemersplatform dat sinds maart 2011 meer dan 30.000 leden heeft verzamelt. Omdat netwerken een van de belangrijkste activiteiten is van de ondernemende leden van het platform, heeft Victor Mundi afgelopen maandag zijn mobiele app officieel gelanceerd. De app bestaat uit een sociaal memoriespel waarmee je jouw netwerk(en) inlaadt, het memoriespel speelt - match foto's met de juiste naam, werk/studie(s), verjaardag, interesses - en vervolgens jouw netwerkfactor verhoogt. Zo haal je de maximale waarde uit jouw netwerk. De filosofie achter de app gaat in tegen de trend tot het maken van steeds meer oppervlakkige connecties en vrienden op netwerken als Facebook, Google+, LinkedIn en Twitter: bij Victor Mundi is het niet alleen belangrijk dat je een groot netwerk hebt, maar ook dat je jouw netwerk echt goed kent.