SIRE
START NIEUWE SIRE-CAMPAGNE 27/12/2011
12 Dec 2011
START NIEUWE SIRE-CAMPAGNE 27 DECEMBER 2011
De nieuwe campagne van SIRE die op 27 december 2011 start, wordt
uitgevoerd door Selmore (concept, campagne), Selmore Lynx (online),
Trendbox (onderzoek) en De Issuemakers (PR). De tv-commercials worden
geproduceerd door Caviar. Het projectteam bestaat uit de
SIRE-Bestuursleden Hans Peters (Unilever), Diederick Koopal en Mayke
van Keep (De Issuemakers). De media- en marktonderzoeksbegeleiding
liggen respectievelijk bij André Roof (Mediamaatschap) en Ruurd
Hielkema (Trendbox). Het wordt de 105e campagne van SIRE sinds de
oprichting in 1967. SIRE is een onafhankelijke stichting die zich ten
doel stelt onderbelichte maatschappelijke onderwerpen publiekelijk
bespreekbaar te maken en te agenderen bij burgers, opinieleiders en
besluitvormers. SIRE is een initiatief vanuit de communicatiebranche.
Iedereen die meewerkt aan de SIRE-campagnes doet dit belangeloos en
zonder enige financiële vergoeding. SIRE heeft geen banden met de
overheid of andere organisaties.