SIRE


START NIEUWE SIRE-CAMPAGNE 27/12/2011

12 Dec 2011

START NIEUWE SIRE-CAMPAGNE 27 DECEMBER 2011

De nieuwe campagne van SIRE die op 27 december 2011 start, wordt uitgevoerd door Selmore (concept, campagne), Selmore Lynx (online), Trendbox (onderzoek) en De Issuemakers (PR). De tv-commercials worden geproduceerd door Caviar. Het projectteam bestaat uit de SIRE-Bestuursleden Hans Peters (Unilever), Diederick Koopal en Mayke van Keep (De Issuemakers). De media- en marktonderzoeksbegeleiding liggen respectievelijk bij André Roof (Mediamaatschap) en Ruurd Hielkema (Trendbox). Het wordt de 105e campagne van SIRE sinds de oprichting in 1967. SIRE is een onafhankelijke stichting die zich ten doel stelt onderbelichte maatschappelijke onderwerpen publiekelijk bespreekbaar te maken en te agenderen bij burgers, opinieleiders en besluitvormers. SIRE is een initiatief vanuit de communicatiebranche. Iedereen die meewerkt aan de SIRE-campagnes doet dit belangeloos en zonder enige financiële vergoeding. SIRE heeft geen banden met de overheid of andere organisaties.