Hificorner.nl betreedt Europese markt


GRONINGEN, 20141217 -- Audio- en videospecialist Hificorner.nl betreedt vanaf 2015 de Europese markt. Naast de bestaande website Hificorner.nl opent het Groningse bedrijf volgend jaar ook Hificorner.eu.

[Logo HifiCorner] Op dit moment richt de webwinkel zich voornamelijk op klanten uit de Benelux. De laatste jaren bestellen steeds meer klanten elders uit Europa hun producten via Hificorner.nl. Met de lancering van de internationale website zet Hificorner.nl een volgende stap op de Europese markt. Het bedrijf hoopt zo snel mogelijk een aanzienlijk marktaandeel te veroveren in onder andere Duitsland en Frankrijk.

‘We willen onze service in heel Europa aanbieden. Allereerst betreden wij de markt in Duitsland en Frankrijk, maar ons doel is om onze service zo snel mogelijk in heel Europa aan te bieden’, legt directeur Corné van Willigen uit. Van Willigen ziet de toekomst met vertrouwen tegemoet. ‘We hebben een uitstekende naam opgebouwd in de Benelux. Deze naam moeten wij moeiteloos voort kunnen zetten in heel Europa.’

Hificorner.nl bestaat ruim 30 jaar en is één van de grootste, onafhankelijke Hifi-winkels van de Benelux. Sinds 2007 beschikt het bedrijf over een webwinkel. Het marktaandeel op het internet is de afgelopen jaren zo groot geworden, dat de audio- en videospecialist de tijd rijp vindt om de Europese markt te verkennen.

Hificorner.nl verkoopt audio- en videoproducten van de meest gerenommeerde merken, zoals Marantz, Denon, Sonos, Yamaha, Bowers & Wilkins en Q Acoustics. Met ruim 30 jaar ervaring is het Groningse bedrijf dé Hifispecialist van de Benelux. Hificorner onderscheidt zich door snelle levering en een groot assortiment. De klantenservice wordt bemand door audio- en videospecialisten, die voor uitgebreid advies zowel telefonisch als via een chatfunctie te benaderen zijn.