Klanttevredenheidsonderzoek GAD


Marloes van der Beek

De kans bestaat dat u tussen half januari en half februari gevraagd wordt een vragenlijst over de GAD in te vullen. Het GAD, het bedrijf dat het huishoudelijk afval in deze regio verzamelt, voert het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uit.

Het GAD wil graag weten wat de inwoners van de Gooi en Vechtstreek vinden van de GAD en haar dienstverlening. Het doel is de kwaliteit van de dienstverlening meetbaar en zichtbaar maken. Daarom is het van belang te weten hoe de inwoners de dienstverlening ervaren en wat voor cijfer zij daaraan
geven.

Het onderzoek wordt in opdracht van de GAD uitgevoerd door het onafhankelijke onderzoeksbureau Research2Evolve uit Hilversum. Via een steekproef worden adressen in de negen regiogemeenten geselecteerd. Deze huishoudens ontvangen een brief met alle informatie over het onderzoek.
De GAD bedankt nu alvast deze inwoners voor de moeite die zij nemen door de enquete in te vullen. De resultaten worden in maart bekend gemaakt.