Verwennen en verwend worden


InBusiness20150226Specials_195

25.02.2015

In april 2015 verschijnen de specials Libelle Blos en Moederdag verwenbijlage. Beide sluiten aan bij het thema verwennen en bieden een perfect umfeld voor branded content. Zo kun je heel gericht je doelgroep bereiken met leuke acties in samenwerking met bijvoorbeeld Libelle, Margriet of Flair.
Bekijk de factsheets voor de diverse mogelijkheden.

Special Libelle Blos 1

Libelle Blos verschijnt op 21 april 2015 en is een echt feelgood tijdschrift. Het blad neemt de lezer mee door de lente, reist door de natuur en wijst de mooiste plekken in Nederland. Blos selecteert bijzondere producten en verhalen. Verhalen over wonen, koken, mode, mensen, schoonheid,
cultuur en natuur.

Zie voor meer informatie de factsheet.

Verschijningsdatum: 21 april 2015 | Oplage: 75.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag. EUR 5.450,- | Deadline materiaal: 6 maart 2015 | Contact: Luc van Koningsbrugge, tel. 088 751 8345, e-mail: luc.vankoningsbrugge@sanoma.com

Special Moederdag verwenbijlage

In het voorjaar van 2015 verschijnt dit jaar de Moederdag verwenbijlage, vol cadeau-en verwenideeen. De verwenbijlage wordt in redactionele stijl opgemaakt en verschijnt in een oplage van 457.000 exemplaren in Flair en in de abonnee-oplage van Libelle en Margriet. Er zijn 4 soorten
advertenties, een 1/1 pagina, een 1/2 pagina, een 1/4 pagina uitknipbon of een 1/8 pagina.

Zie voor meer informatie de factsheet.

Verschijningsdatum: 23 april 2015 | Oplage: 457.000 exemplaren | Tarief 1/1 pag. EUR20.460,- | Deadline materiaal: 20 maart 2015 | Contact: Ursula van Duijvenbode, tel. 088-556 5722, e-mail: ursula.vanduijvenbode@sanoma.com



Print Download PDF Contact
Stuur door