Consument bereiken, binden, boeien. Hoe doet ING dat?


25.03.2015

Als laatste in de reeks van video-interviews met collega's uit het marketingvak over het bereiken, binden en boeien van consumenten te bereiken, de tips van Johan van der Zanden, Directeur Communicatie ING. `Verras je klanten af en toe. Zo hebben wij een flashmob georganiseerd waarbij De
Nachtwacht tot leven kwam.'

"Mensen keken in het verleden heel erg naar grote instituten zoals banken. Naar wat hun tips en adviezen waren. Tegenwoordig kijkt men wat hun familie en vrienden vinden. Daarin moet je hen accommoderen met de manier van communiceren, maar ook de type producten die je biedt."

Bekijk het video-interview met Johan van der Zanden, Directeur Communicatie ING

Meer video's in deze serie

* Samsung Electronics Benelux
* The Zooooo
* B-Conversational
* Natuurmonumenten
* Unilever
* Zwitsal

Video Johan van der Zanden, Directeur Communicatie ING

IFrame
Print Download PDF Contact
Stuur door