Infor introduceert nieuwe versie Infor Hospitality Management met ge..


dinsdag 7 april 2015

Infor kondigt de beschikbaarheid aan van Infor Hospitality Management Solution (HMS) 3.7.1. Deze oplossing helpt horecabedrijven gasten een ultieme horecaervaring te laten beleven. In de huidige markt is een geintegreerde applicatiesuite, zoals Infor HMS, belangrijk om merkloyaliteit te
stimuleren en meetbare eindresultaten te faciliteren. De nieuwste versie Infor HMS is zowel in een cloud-omgeving als on-premise beschikbaar en helpt hospitalitybedrijven over de hele wereld hun efficientie te verhogen, en de samenwerking en dienstverlening te verbeteren.

"We hebben in 2013 voor Infor HMS gekozen om diverse diensten in ons Galt House Hotel te beheren," vertelt Ron Strecker, CFO bij AI J. Schneider Company. "Door te upgraden naar de nieuwste versie van Infor HMS met verbeterde functionaliteiten verwachten we de efficientie verder te kunnen
verhogen. Met name op het gebied van debiteurenprocessen verwachten we een efficientieslag dankzij de verbeterde workflows van de applicatie."

Verbeteringen omvatten onder meer:

* Nieuwe mobiele opties - De nieuwe Infor HMS Housekeeping mobiele applicatie is beschikbaar voor de iPhone en de iPod Touch. Met deze applicatie kan het huishoudelijk personeel tijdens het werk in real-time opdrachten bekijken, statusupdates doorvoeren en de gegevens van de gasten
bijhouden. Dagelijkse taken kunnen hierdoor sneller en efficienter worden uitgevoerd. Dankzij de integratie met Ingenico Mobile Solutions' iSMP Companion kunnen hotelmedewerkers bovendien eenvoudig overal gastsleutels coderen, ook als ze niet achter de receptie staan.
* Een nieuwe leasing-module - Speciaal voor horecabedrijven die volledig ingerichte appartementen verhuren, biedt Infor een nieuwe leasing-module. Met de module kunnen huurcontracten worden gemaakt. Daarnaast biedt de module flexibele facturatieopties en tariefplannen.
* Uitgebreide debiteurenfunctionaliteiten - De accounts receivable-module is in Infor HMS versie 3.7.1 verbeterd. Zo zijn de workflows voor boekhoudkundige taken verbeterd en zijn de mogelijkheden voor het facturen flexibeler. Hoteliers kunnen de debiteuren zodoende niet alleen efficienter
beheren, maar ook bijvoorbeeld meeting planners en corporate travel managers een betere ervaring bieden
* Mogelijkheden voor kamerwisselingen - Infor HMS introduceert functionaliteiten voor kamerwisselingen om de behoeften van condominium hotels beter te ondersteunen.
* Geavanceerde planning van kamers en de bijbehorende rapportage - De verbeteringen omtrent de kamerplanning zorgen ervoor dat het gebruikersgemak voor medewerkers toeneemt. Bovendien zorgt een rapportage voor meer inzicht in de bezettingsgraad en de planning, zodat er goede geinformeerde
beslissingen genomen kunnen worden.



"Door de uitdagingen waar hotels en casino's wereldwijd aan worden blootgesteld consequent aan te pakken, hebben we geleidelijk de wereldwijde footprint van Infor HMS kunnen uitbreiden," aldus Steart Applbaum, senior vice president en general manager Infor Hospitality. "Technologie speelt in
hospitalitybedrijven een belangrijke rol in het terugbrengen van stijgende kosten, terwijl gasten dezelfde service ontvangen. Infor HMS beoogt beide doelstellingen te realiseren en helpt onze klanten de bedrijfsplannen af te stemmen op de strategische doelen. Op die manier kan elk
bedrijfsonderdeel beter gemanaged worden."

Voor meer informatie over Infor Hospitality, zie www.infor.com/industries/hospitality.

Quotes

"We hebben in 2013 voor Infor HMS gekozen om diverse diensten in ons Galt House Hotel te beheren," vertelt Ron Strecker, CFO bij AI J. Schneider Company. "Door te upgraden naar de nieuwste versie van Infor HMS met verbeterde functionaliteiten verwachten we de efficientie verder te kunnen
verhogen. Met name op het gebied van debiteurenprocessen verwachten we een efficientieslag dankzij de verbeterde workflows van de applicatie."

"Door de uitdagingen waar hotels en casino's wereldwijd aan worden blootgesteld consequent aan te pakken, hebben we geleidelijk de wereldwijde footprint van Infor HMS kunnen uitbreiden," aldus Steart Applbaum, senior vice president en general manager Infor Hospitality. "Technologie speelt in
hospitalitybedrijven een belangrijke rol in het terugbrengen van stijgende kosten, terwijl gasten dezelfde service ontvangen. Infor HMS beoogt beide doelstellingen te realiseren en helpt onze klanten de bedrijfsplannen af te stemmen op de strategische doelen. Op die manier kan elk
bedrijfsonderdeel beter gemanaged worden."

Over Infor

Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn om
snelheid te realiseren in de business. De innovatieve ontwerpen van Infor, die eenvoudig, transparant en elegant zijn, bieden een rijke gebruikerservaring. Flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten.

Infor klanten zijn onder andere:

* 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
* 10 van de top 10 hightechbedrijven
* 10 van de top 10 farmaceutische bedrijven
* 22 van de 25 grootste Amerikaanse gezondheidsorganisaties
* 16 van de 20 grootste Amerikaanse steden
* 20 van de top 20 toeleveranciers van de automobielindustrie
* 17 van de top 20 industriele distributeurs
* 16 van de top 20 wereldwijde retailers
* 4 van de top 5 brouwerijen
* 21 van de top 30 wereldwijde banken
* 6 van de top 10 wereldwijde luxemerken