FloraHolland laat transportklaar maken van ingekochte producten over..


13 april 2015

FloraHolland laat transportklaar maken van ingekochte producten over aan klanten

In het kader van de visie FloraHolland 2020 laat FloraHolland logistieke activiteiten na het koopmoment over aan de markt.

Veilinghal

Om deze reden beeindigt FloraHolland per 1 juli 2015 de dienstverlening om ingekochte producten transportklaar te maken. Klanten die gebruikmaken van de dienst worden geholpen bij het vinden van een passend alternatief.

Klanten konden bij FloraHolland terecht voor het controleren, sorteren, verdichten en transportklaar maken van op de klok en/of direct ingekocht product. Andere logistieke dienstverleners en klanten van FloraHolland bieden deze dienst ook aan.

Samenwerken om de sector te laten bloeien

Willen we de sector weer laten bloeien, dan moeten we beter samenwerken en de klant centraal zetten. FloraHolland treedt op als verbinder tussen aanbieders en hun klanten, en maakt een efficiente handel tussen beide partijen mogelijk.

FloraHolland: uitdaging en kansen

De uitdagingen en de kansen zijn groot. Wij zijn er van overtuigd dat FloraHolland 2020 onze medewerkers, onze leden en hun klanten de juiste richting geeft. Wij gaan samen met de sector die uitdagingen aan en pakken de kansen. Zodat we in 2020, nog meer dan nu, met al die prachtige bloemen en
planten de wereld een stukje mooier, gezonder en beter kunnen maken.