Met Find! with Sandd is Direct Mail terug van weggeweest

Sandd helpt haar klant bij het zoeken van nieuwe doelgroepen. Het nieuwe platform Find! with Sandd maakt het mogelijk gericht doelgroepen te bereiken en zo een betere respons op mailings te behalen. Met de nieuwe dienst worden huishoudens of bedrijven op basis van specifieke kenmerken gevonden en zo landt de juiste boodschap bij de juiste ontvanger op de mat. Find! with Sandd is ontwikkeld met de cloudplatform technologie van Google in samenwerking met G-company. Ter gelegenheid van de release van Find! with Sandd vindt een seminar plaats gehost bij Google.

Direct Mail is springlevend! Het poststuk door de brievenbus heeft een prominente plek veroverd binnen de multichannel marketing. De reden hiervoor is dat Direct Mail in combinatie met andere communicatiekanalen zorgt voor de hoogste respons. De boodschap op de mat heeft een hoge attentiewaarde en wordt vaker geopend dan bijvoorbeeld e-mailings.

"Find! with Sandd zorgt echt voor fantastische resultaten. Door onze klanten te helpen hun specifieke doelgroep te vinden, is de respons op hun mailing veel groter. Dat heeft voor klanten al geleid tot meer omzet, maar ook tot bijvoorbeeld betere wervingscampagnes en meer donateurs. Het is geweldig om te zien hoe klanten aan het testen gaan met verschillende boodschappen aan verschillende doelgroepen", aldus Maarten Poels, CCO van Sandd.

Met het online platform Find! with Sandd kunnen klanten ook hun eigen adressenbestand analyseren en antwoord krijgen op de vraag: wie is mijn klant? Met dat antwoord is het eenvoudig om het bestaande adressenbestand uit te breiden voor een volgende mailing. Zoekt de klant adressen van gezinnen met jonge kinderen, met een bovenmodaal inkomen die in het bezit zijn van een koophuis met tuin? Met het platform is het schieten met hagel verleden tijd en kan elke Direct Mail precies landen waar de respons het hoogst is.

Over Sandd

De postbezorger van zakelijk Nederland verbindt haar klanten door met slimme logistieke oplossingen producten en informatie te verbeteren en bezorgen waardoor zij meer bereiken. Het betreft geadresseerde post, zoals magazines, direct mail en bankafschriften. Sandd innoveert met vernieuwende diensten op het gebied van adresanalyses, doelgroepselecties en online printservices. Sandd (www.sandd.nl) bestaat sinds 2001 en heeft met 750 miljoen poststukken een marktaandeel van ruim 22%.