Bezoekers Kardinge overwegend positief


In november 2014 heeft het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek bij sportcentrum Kardinge plaatsgevonden. In totaal werden 293 bezoekers ondervraagd. Driekwart geeft aan dat de accommodatie aan de verwachtingen voldoet. Er is vrijwel nooit sprake van een teleurstellende ervaring. Van de
bezoekers van de ijsbanen wordt een op de vijf bezoekers positief verrast, waardoor de verwachtingen worden overtroffen. Bij de bezoekers van de zwembaden is dit zelfs bij een op de vier het geval.

Een aantal quotes van respondenten: `Iedereen is enthousiast en de sfeer is goed', `ik waardeer de goede zwemlessen' en `sportief gevoel, leuke uitstraling'. Punten van aandacht zijn: de verouderde sanitaire voorzieningen in de delen van het sportcentrum die niet verbouwd zijn, de
luchtkwaliteit en de temperatuur zijn minder geworden sinds de verbouwing en de openingstijden in de zomerperiode.

Verbetering
De uitkomsten geeft de Werkmaatschappij Sport & Recreatie (WSR) concrete handvatten voor het verbeteren van de klantbeleving. Het onderzoek is uitgevoerd door Store Support Groningen.

Rapport
De WSR gaat in november 2015 opnieuw de klanttevredenheid onderzoeken. Het volledige rapport is op www.kardinge.nl geplaatst, daar kunt u de resultaten van het onderzoek lezen.

Gepubliceerd op: 17-06-2015 12.15 uur; Laatst gewijzigd op : 17-06-2015 12.31 uur