Sanoma SBS introduceert crossmediale themapakketten


17.06.2015

Met een groeiende vraag naar thematisch bereik biedt Sanoma SBS een gerichte crossmediale oplossing met een serie all-in bereiks- en branded content pakketten.

De bereikspakketten, waarbij zowel print, online, TV en events worden ingezet, richten zich op boodschappers, jonge vrouwen en jonge moeders. Het bereikspakket "Happy & Healthy" is een themapakket binnen het Umfeld gezondheid.

Daarnaast biedt Sanoma SBS branded content pakketten rondom de thema's "Entertainment", "Fashion, Beauty & Lifestyle" en een branded content pakket gericht op mannen.

Met deze plug & play pakketten ondersteunt Sanoma SBS adverteerders bij het bereiken van hun doelstellingen door de assets van Sanoma en SBS binnen het Women en Nieuws & Entertainment portfolio optimaal te benutten met een optimale merkbeleving.

Sanoma SBS begrijpt het mediagedrag van haar lezers, kijkers, gebruikers door de dag heen. Deze crossmediale pakketten leveren optimale synergie tussen de merken en kanalen en voegen waarde toe voor onze lezers, kijkers, gebruikers en adverteerders.

De pakketten zijn aantrekkelijk geprijsd en garanderen bij afname van het gehele pakket een 10% extra inkoopvoordeel op de reguliere inkoopvoorwaarden.

Voordelen Sanoma SBS mediapakketten

* One-stop shop Sanoma SBS
* Thema's op basis van gezamenlijke content van Sanoma SBS (print, tv, digital en events)
* De verdeling van de media-inzet is afgestemd op de verschillende touchpoints door de dag heen
* A-merk portfolio
* Kwalitatief en thematisch bereik
* Inclusief projectmanagement
* Budget staffels: vanaf EUR 25.000 tot EUR 200.000
* Gegarandeerd 10% extra inkoopvoordeel bij afname van het totale pakket, bovenop uw reguliere inkoopkorting.

Voor meer informatie over de Sanoma SBS mediapakketten bekijk de factsheets of neem contact op met je accountmanager.

Print Download PDF Contact Stuur door