Gemeente Stadskanaal - Verruiming openingstijden gemeentehuis


RSS
openingstijden

Ons nieuwe Klant Contact Centrum is de ingang voor u als inwoner, bedrijf of instelling. De plek waar uw (aan)vragen over producten en diensten in een keer efficient worden afgehandeld. Onze medewerkers helpen u graag aan de snelbalie, via telefoon of e-mail, of tijdens een afspraak. Vanaf 3
juli 2015 zijn onze openingstijden van het gemeentehuis verruimd.

De nieuwe openingstijden zijn:

* Maandag van 8.00 tot 17.00 uur
* Dinsdag van 8.00 tot 17.00 uur
* Woensdag van 8.00 tot 17.00 uur
* Donderdag van 8.00 tot 20.00 uur
* Vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur

Op deze tijden kan een medewerker van het Klant Contact Centrum u te woord staan. Telefonisch zijn we, op werkdagen, bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.

Burgerzaken

- zonder afspraak

* maandag, dinsdag en vrijdag van 8.00 uur - 13.00 uur
* woensdag van 8.00 uur - 17.00 uur
* donderdag van 8.00 uur - 13.00 uur en van 17.00 uur - 20.00 uur.

- met afspraak

* maandag tot en met woensdag van 13.00 uur - 17.00 uur
* donderdag van 13.00 uur- 20.00 uur

U kunt online een afspraak maken met een van onze medewerkers via ons afsprakensysteem .

Wmo en Inkomen

Het loket Wonen, Welzijn en Zorg en de balie Inkomen zijn overgegaan naar het Klant Contact Centrum. Voor vragen over Wmo en Inkomen kunt u het beste 's ochtends tussen 9.00 en 12.00 uur in het gemeentehuis langskomen. Onze specialisten zijn dan aanwezig.

Ruimtelijke ontwikkeling en beheer

De aparte balie Ruimtelijke ontwikkeling en beheer is opgeheven. Voor vragen kunt u vanaf nu terecht bij het Klant Contact Centrum. Onze specialisten zijn op dinsdag- en donderdagochtend van 09.00 tot 12.00 uur aanwezig.