L’eau kondigt twee partnerships aan


AMSTERDAM, 20150707 -- L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, is een partnership aangegaan met een tweetal andere bureaus, die een logische bijdrage leveren aan de missie van l’eau; het in beweging brengen van doelgroepen.

Allereerst het partnership met REYEZ!, creatief digitaal bureau voor strategie, concept development. REYEZ! combineert creativiteit en techniek om mensen en merken te activeren. Bij REYEZ! werken vijftien digitale specialisten met veel passie aan sites, shops en apps voor onder meer Keune, Sanoma en PostNL.

Daarnaast het partnership met BKS Praktische Psychologie, een jonge start-up van 3  afgestudeerde gedragspsychologen aan de Radboud Universiteit. BKS is een onderzoeks- en adviesbureau gespecialiseerd in gedragsverandering. Het partnership is een logisch vervolg op het succes van enkele gezamenlijk uitgevoerde opdrachten.

Arend Jan Boss (managing director l’eau): “De partnerships zijn een logische uitbreiding van onze expertise. L’eau ontwikkelt al jaren crossmediale concepten. Met REYEZ! hebben we de mogelijkheid om deze concepten naar een nog hoger niveau te brengen. En ze geheel ‘in- house’ te kunnen produceren, onder onze verantwoordelijkheid. En met BKS kunnen we in toenemende mate wetenschappelijk bewijs aan onze concepten toevoegen. We merken bij onze klanten dat de vraag daarnaar zich steeds meer ontwikkelt.”

L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat inmiddels ruim 15 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek®.

L’eau werkt naast KWF Kankerbestrijding o.m. voor crossmediale klanten als Nuon, Yarden, Aegon, Avans Hogeschool, Brand New Day en Cordaid.